حضور عزیزی در اجلاس جهانی مادرید/ دیدار رئیس فدراسیون ایران با روسای تنیس جهانی و آسیایی

ساعت: 18:44
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789225

حمایت کمیته ملی المپیک از دوره ها و رویدادهای بین المللی تنیس در ایران

رئیس فدراسیون تنیس در نشست سه روزه امروز فدراسیون جهانی تنیس در مادرید حضور خواهد داشت و در چارچوب برنامه این نشست به همراه روسای فدراسیون ها از نزدیک مرحله نهایی مسابقات دیویس کاپ را زیر نظر خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس و امیر همایون صدری مدیر روابط بین الملل فدراسیون تنیس ایران در اجلاس جهانی فدراسیون جهانی که امروز در مادرید آغاز شده است حضور یافتند.

امروز در اولین روز از اجلاس جهانی تنیس، فدراسیون تنیس آسیا با حضور داود عزیزی و امیر همایون صدری از ساعت 8 الی 9:30 برگزار شد و پس از آن کنفرانس جهانی از ساعت 9:40 تا 14 برگزار شد. :45 .

در حاشیه این اجلاس، دیوید عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس ایران و دیوید هگرتی، رئیس فدراسیون جهانی تنیس با یکدیگر دیدار و درباره موضوعات مختلف در این زمینه گفتگو کردند..

در این جلسه قرار است رؤسای فدراسیون ها از ساعت 16 تا 20:30 به وقت ایران مرحله نهایی مسابقات دیویس کاپ را از نزدیک زیر نظر داشته باشند. .

فردا دومین روز از اجلاس جهانی با برگزاری نشست سالانه تنیس(AGM) و سپس حضور روسای فدراسیون های عضو در مرحله نهایی دیویس کاپ .

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در حمایت از فدراسیون تنیس ایران در آستانه اجلاس جهانی مادرید در نامه ای به دیوید هگرتی رئیس فدراسیون جهانی بر میزبانی دوره ها و رویدادهای بین المللی توسط تنیس تاکید کرد. فدراسیون کشورمان .

دیوید عزیزی فردا در آخرین روز این نشست با مسئولان فدراسیون جهانی تنیس درباره برنامه های توسعه تنیس در کشورمان دیدارهای مختلفی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید