حضور لاپید در دروازه قدس دمشق در راستای نقشه شوم اشغالگران است.


ساعت: 06:45
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819334

محمد حماده سخنگوی حماس یکشنبه شب در واکنش به حضور یایر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در منطقه دروازه دمشق در بیت المقدس گفت که این حضور نشانه آشکاری از اصرار رژیم صهیونیستی بر اجرای نقشه های شوم خود در بیت المقدس و الاقصی است. مسجد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حماده گفت: این اقدام تشدید خطرناکی بود و احساسات مردم فلسطین و امت اسلامی را در این ماه بزرگ برانگیخت.


سخنگوی حماس گفت: ما رهبران رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب تشدید تنش ها در بیت المقدس می دانیم. زیرا ما و مردم فلسطین متعهد به دفاع از بیت المقدس و الاقصی با تمام توان و امکانات موجود هستیم.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز شامگاه یکشنبه با صدور بیانیه ای حضور یایر لاپید وزیر امور خارجه اسرائیل در منطقه دروازه دمشق در بیت المقدس را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه فلسطین وعده وزیر صهیونیست را اقدامی تحریک آمیز علیه فلسطینی ها خواند و وی را زشت ترین چهره رژیم آپارتاید صهیونیستی (تبعیض نژادی) توصیف کرد که اشغال با زور را بر شهروندان فلسطینی تحمیل می کند.

لاپید بامداد یکشنبه با همراهی مقامات بلندپایه صهیونیستی به منطقه دروازه دمشق (باب العمود) بیت المقدس رفت.

از ابتدای ماه مبارک رمضان، منطقه دروازه دمشق در بیت المقدس از ابتدای ماه مبارک رمضان صحنه درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست بوده و این شبه نظامیان مانع تجمعات فلسطینی ها در این منطقه می شوند.

در درگیری بین تندروهای صهیونیستی و جوانان فلسطینی تاکنون 11 نفر مجروح شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید