حضور مردم در کمپین باعث تقویت سرمایه اجتماعی کشور می شود


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807262

حمیدرضا ترگی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بچمن که بیانگر وفاداری مردم به انقلاب و روز پیروزی انقلاب اسلامی است، همواره در تداوم انقلاب و انقلاب تأثیر بسزایی داشته است. تقویت سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا ترگی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: حضور مردم در 31 اسفند باخمن که بیانگر وفاداری مردم به انقلاب و روز پیروزی انقلاب اسلامی است، همواره در تداوم آن تاثیر بسزایی داشته است. انقلاب و تقویت سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی: «پس از هر راهپیمایی حماسی مردم بیست و دوم باخمن، رویدادهای مهمی در داخل و خارج از کشور رخ می دهد.

وی افزود: با مشارکت حماسی مردم در کمپین باخمن 22، دشمنانی که در طول سالیان متمادی از همه امکانات خود برای نابودی سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی استفاده کرده اند، ناامید شده و به بیهودگی تلاش و تخریب و تبلیغات خود پی خواهند برد. از طریق آنها به اندازه ماهواره ها و شبکه های ضدانقلابی که با سرمایه آمریکایی فعالیت می کنند، خواهند شد و متوجه خواهند شد که هیچ کدام نمی توانند به سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی آسیب بزنند.

ترکی خاطرنشان کرد: مردم با وجود نارضایتی و گلایه برخی از مدیران کشور به انقلاب پایبند هستند.

وی گفت: معمولاً وقتی ملتی در چنین عرصه‌ای حمایت خود را از نظام اعلام می‌کند و پایداری خود را در مسیر آرمان‌های انقلاب بازمی‌یابد، برای دشمنانی که توطئه‌های متعددی برای مقابله با این نظام ایجاد کرده‌اند. سعی کنید با فشار آوردن او را از مسیر و آرمان هایش منحرف کنید، دستیابی به تمدن نوین اسلامی مانع است.

این کارشناس سیاسی گفت: این موضوع از جمله موشک های دوربرد و موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران، توان نظامی و پهپادهای ایرانی در عرصه نظامی، بازدارندگی بسیار مهمی در برابر توطئه ها و تهدیدهای خارجی علیه کشور داشته است. این امر باعث شد تا دشمنان در طراحی توطئه ها و توطئه های خود اندکی عقب نشینی کنند.

ترکی در خصوص دیگر تاثیر داخلی حضور در انتخابات باخمن 22 خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این حضور گسترده و موثر مردم، اقتدار مسئولان کشور در عرصه بین المللی اعم از مذاکرات و تعاملات موجب افزایش استقلال آنها خواهد شد. افزایش خواهد یافت.» و در روابط و تعاملات بین المللی از عزت بیشتری برخوردار می شوند و این باعث می شود در مذاکرات بر سر منافع ملی بهتر بتوانند از منافع ملی دفاع و دفاع کنند.

وی افزود: یکی دیگر از تاثیرات شرکت در راهپیمایی 22 بخمن ایجاد انسجام و وحدت ملی در بین همه آحاد جامعه و اقشار در دفاع از انقلاب اسلامی است که خود را در امید روزافزون و خوش بینی به آینده انقلاب متجلی خواهد کرد. . در میان مردم و امیدبخشی به مردم گفت: جامعه ای با این انسجام، استقامت، استقامت و وفاداری به آرمان های خود بر بسیاری از مشکلات و معضلات غلبه کند و بر چالش های پیش رو فائق آید و به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید