حضور مهاجم خارجی جذاب در استقلال قطعی شد

حضور مهاجم خارجی جذاب در استقلال قطعی شد

علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال که به همراه مدیران فدراسیون فوتبال و چند باشگاه دیگر به شورای اسلامی رفته بود، در خصوص مشکلات آبی پوشان به اعضای فراکسیون ورزش مجلس گفت: کمی می خواهم. کمک به تصویب مجلس. این بودجه در تمام کشورهای دنیا نیز در حال انجام است. بخشی از درخواست ما تامین اعتبار مستقیم فدراسیون فوتبال است.

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: مشکلات ما با باشگاه ها حرفی نیست. استقلال تا فروردین 1402 باید حدود 210 میلیارد تومان برای گرفتن مجوز حرفه ای بپردازد. ما واقعاً قادر به پرداخت این مبالغ هنگفت نیستیم.

وی ادامه داد: در شرایط ناشی از کرونا اگرچه باشگاه ها درآمدزایی دارند اما دولت همچنان کمک می کند. در آن زمان مقدار کمی از درآمد ما بابت حق فروش بلیت گرفته می شد.

بالاخره فتح الله زاده پیشنهاد داد و گفت: ما هم مثل پرسپولیس دو تا سه میلیون دلار از فیفا به خاطر تحریم ها داریم، از دولت های شما می خواهیم این پول را بدهند و بعد از گرفتن پول از طریق مراجع قانونی آن را بگیرید. .

مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان جلسه در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره جذب بازیکن برای استقلال گفت: یک نفر در اختیار داریم و به دنبال جذب یک مهاجم بزرگ خارجی هستیم.

وی درباره مشکلات انعقاد معاهده استقلال افزود: مشکلی برای انعقاد معاهده نداریم. پرونده مربوط به شکایت آقای استراماهونی نیز مفتوح است زیرا هنوز در کمیته انضباطی تصمیم گیری نشده است و فیفا با توجه به تصمیم نهایی از جذب نیرو جلوگیری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید