حضور نسل جوان در باخمن 31 اسفند نشان می دهد که آرمان های انقلاب زنده است/ بیانیه گام دوم انقلاب منشور نهضت در چهل سال دوم انقلاب است.


ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809012

حجت الاسلام شریفی گفت: آنچه در ستاد 22 باخمن مشهود بود حضور پرانگیزه و با نشاط دهه 80 و 90 بود و نشان داد که انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) زنده است و به فضل الهی آینده روشنی در انتظار ملت و جامعه ایران است. «اسلامی خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مصطفی شریفی، کارشناس فرهنگی و مذهبی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به حضور حماسی و معنادار مردم در 31 اسفند باخمن، گفت: عهد و پیمانشان با آرمان های امام خمینی (ره) است، و شهدا را تجدید کردند و با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای ادامه راه اعلام کردند. .

وی افزود: حضور چشمگیر مردم در حماسه 22 باخمن بار دیگر نشان داد که تلاش ها و توطئه های دشمنان نمی تواند بر عزم راسخ ملت تأثیر بگذارد و با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، مردم سیلی به مستکبرین زدند. جبهه و حامیانشان با حضورشان.»

شریفی با اشاره به حضور نسل جدید در راهپیمایی 22 بهمن گفت: آنچه در راهپیمایی 22 بهمن مشهود بود حضور پرانگیزه و پرنشاط دهه 80 و 90 بود و این نشان داد که انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) زنده و زنده بوده است. خوب، «لطف الهی در انتظار آینده روشنی برای ملت ایران و جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز نوبت مسئولان است که با انجام رسالت های خود وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دهند، گفت: همه باید قدردان نعمت های بزرگ ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و نقش مهم آن باشیم. در این راستا. «این یک خدمت صادقانه به مردم است که آنها را سپاسگزار کار کنیم.

این کارشناس فرهنگی تحقق بیانیه گام دوم و تبیین جهاد را از خواسته های مهم مقام معظم رهبری دانست و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب منشور حرکت در گام دوم است. چهل سال انقلاب مولفه های این بیانیه را به کار می گیرد.»

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمن در 43 سال گذشته در تمامی راهبردهای خود در برابر انقلاب اسلامی شکست های جدی را متحمل شده است، امروز دشمنان قسم خورده انقلاب با جنگ نرم اهداف خود را دنبال می کنند و بهترین راه برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است. جهاد می کند. باید عملیاتی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید