حضور گسترده مردم در کمپین روز قدس مانع عادی سازی رژیم حقوق بشری صهیونیستی شد/ احیای اسلامی مرتبط با فلسطین


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834754

مصطفی قدیری گفت: امروز ثمره مبارک روز قدس را می توان در بیداری فلسطینیان در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده سنگ به موشک آنها دید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی قدیری، کارشناس سیاسی، روز قدس را نمادی از خط بین حق و باطل دانست.

وی ادامه داد: روز قدس روز فریاد انزجار جهان اسلام از رژیم صهیونیستی و روز بیعت با فلسطین است.

گادری افزود: قدس روز ننگ چهره خبیث استکبار جهانی است و با توجه به اتفاقات اخیر در فلسطین، یمن و افغانستان، راهپیمایی امسال از حساسیت خاصی برخوردار است.

این کارشناس بیان کرد: انقلاب اسلامی با دو آرمان اصلی شکل گرفته است که آرمان اول مبارزه با ظلم و حمایت از مظلومان و مظلومان جهان است و دوم برقراری شریعت اسلامی است که برای فلسطین در هر دو مورد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طرفین او از آن لذت می برد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، فلسطین کلید اسرارآمیز امت اسلامی است، گفت: پایان تمدن اسلامی و بیداری با مسئله فلسطین پیوند خورده است و آرمان های انقلاب با آن عجین شده است. “

قدیری با اشاره به اینکه روز قدس فراموش نشدنی و ماندگار است، افزود: امروز ثمره مبارک روز قدس را می توان در بیداری فلسطینیان در جبهه مقاومت و مبارزه گسترده سنگ به موشک آنها دید.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی قدس مقاومت در منطقه را تقویت می کند و توسط رسانه ها به رسمیت شناخته می شود، ادامه داد: فریاد بیداری اسلامی و حمایت از مردم فلسطین موجب اعتلای جهان اسلام و خنثی شدن باورهای غلط در مورد عادی سازی اقدامات وحشیانه و ضد فلسطینی می شود. حقوق رژیم صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس مایه یأس و یأس دشمنان اسلام خواهد بود و حضور گسترده مردم در این روز ممکن است احیای اسلامی دیگری را در جهان رقم بزند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید