حضور یک بازیکن جدید در استقلال قطعی شد

حضور یک بازیکن جدید در استقلال قطعی شد

بعد از اینکه باشگاه استقلال قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کرد، انتظار می رفت در همین نقل و انتقالات بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد که در این صورت بازیکن جدید می تواند بلافاصله برای استقلالی ها به میدان برود. اما حالا بازیکن جدید بعد از 14 روز از امضای قرارداد می تواند در ترکیب آبی پوشان به میدان برود.

چند روزی از باز شدن پنجره زمستانی تیم استقلال می گذرد اما این تیم باز هم نتوانست بازیکن آزاد بگیرد و خیلی ها می گویند استقلالی ها بازیکنی در چنته نداشتند. چرا قرارداد سیاوش یزدانی را فسخ کردید؟ در حالی که اکنون بازیکن با خطر شکایت به کمیسیون وضعیت مواجه است.

تصمیم مهم و مشترک فتح الله زاده و ساپینتو برای جذب بازیکن جدید به شرح زیر است. بازیکن خارجی که با کیفیت است و می تواند به تیم کمک کند باید به تیم اضافه شود و اگر چنین بازیکنی به لیست تیم اضافه نمی شود بهتر است تیم با نفرات فعلی به کار خود ادامه دهد.

در واقع استقلالی ها نمی خواهند یک بازیکن خارجی بی کیفیت را فقط برای پرکردن لیست اضافه کنند. به همین دلیل او می خواهد هر زمان که ممکن است یک بازیکن خوب به تیم اضافه کند و اینکه تیم بتواند هفته ها بدون بازیکن جدید در دور دوم بازی کند برای ریکاردو ساپینتو مشکلی ایجاد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید