حضور 50 پزشک و پرستار جهادی در مناطق فقیرنشین کاشمر / بیش از 1000 نفر ویزیت رایگان


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1890881

یعقوبیان از حضور 50 پزشک جهادی در اردوی جهادی دو روزه در دهستان فرادشت شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: در این مدت 1000 نفر از روستاهای این منطقه به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی یعکوبیان فرمانده ارتش کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: در راستای این مرحله از نهضت خدمت دینی، گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی به مدت دو روز به مردم روستاهای دهستان فرح دشت شهرستان کاشمر خدمات درمانی ارائه کردند.

وی یکی از اهداف بسیج و سپاه را خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و کم برخوردار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی دو روزه 50 نفر از جهادگران، پزشکان، پرستاران و … اعم از پزشک، متخصص، پزشکی حضور داشتند. پرستاران، ساکنین، دستیاران و غیره خدمات پزشکی و دندانپزشکی را به بزرگان منطقه ارائه می کردند.

فرمانده ارتش کاشمر با تاکید بر اینکه خدمات اطفال، زنان، داخلی و بینایی سنجی در این اردوی جهادی به صورت کاملا رایگان ارائه می شود، تصریح کرد: یکی از حوزه هایی که حضور بیشتر جهادگران را می طلبد مشکل پزشکی است چرا که در این حوزه خدمات تخصصی بیشتر می شود. ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات جهادگران پزشکی در حوزه کرونا طی دو سال گذشته به خوبی مشهود است و این امر با همکاری مجموعه های مختلف و بسیج محقق شده است، اذعان داشت: کار جهادی و اردوهای اینچنینی نیز می تواند به این امر کمک کند. رضایت بیشتر مردم به آرامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید