حضور 8 هزار کلاس درس متصل در کشور / ساخت 2100 فضای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس کشور


ساعت: 17:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889355

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای اداری شهرستان عنبرآباد به حضور 8000 کلاس درس در کشور اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت مدارس اتصال بیش از 10 دانش آموز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش در کشور آغاز شده است. مقر اجرایی امام خمینی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری عنبرآباد گفت: خوشحالم که در جمع مردم عنبرآباد هستم و در این شب رحمت به روح شهدا و امام راحل درود می فرستیم.

وی گفت: از طرف دولت عرض ادب به مردم عزیز عنبرآباد می کنم.

نوری تصریح کرد: مهمترین چیز برای ولی جامعه تشکیل حکومت است و شهدا نیز به دعوت مردم برای مردم حرکت کردند و این نظام تداوم نهضت ائمه اطهار است و حفظ نظام است. یکی از وظایف است تا با حرکت اربعین ادامه یابد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: امکانات خوبی در این شهرستان وجود دارد و در صورت رونق گرفتن نشان ارزشمندی از تولید در این جامعه خواهد بود و انشاالله با تغییرات استانی شاهد رشد تولید خواهیم بود.

یوسف نوری تاکید کرد: کشاورزی ما نباید تحت الشعاع قرار گیرد و زمین های کشاورزی به ویلا و ساختمان تبدیل شود و اگر می خواهیم به زنجیره تولید برسیم باید با صادرات و فناوری این زنجیره تکمیل شود و این تنها با استفاده از پتانسیل ممکن است. از نخبگان جامعه

وی افزود: در خام فروشی معادن سودی حاصل نمی شود و تا زمانی که فرآوری صورت نگیرد کار پیشرفت نمی کند.

نوری بیان کرد: باید از مردم برای کار مردم استفاده کرد و این یک هنر است و نباید در حلقه بسته حرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: کشاورزی سنتی عالی است اما برای ایجاد ارزش افزوده باید از روش های جدید و انرژی های تجدیدپذیر استفاده کرد و این نیاز به سرمایه گذاری دارد و این ظرفیت موجود است.

و افزود: در حکومت مردمی، مردم کار خود را انجام می دهند و کارهای مربوط به آموزش، بهداشت و درمان و … بر عهده دولت است.

نوری گفت: دولتی که تحویل گرفت 50 هزار میلیارد استفاده کرده بود و سررسید اوراق نیز به پایان رسیده بود، بنابراین دولت سیزدهم بدون استقراض از بانک مرکزی توانست بر این مشکل فائق آید.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرتاب ماهواره و نشست در شانگهای و مناطق مختلف ساختمان دولت با هدف کار بین مردم و استفاده از ظرفیت مردم برای مردم است و این نشات گرفته از دولت صدر است.

یوسف نوری افزود: دولت از همه مردم می خواهد که در همه امور مشارکت داشته باشند و خوداشتغالی باشند چون مردم تودی نیستند.

وی گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای صلاحیت معلمان تدوین شده و به زودی اعلام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید