حفاری ها هنوز جدایی خود از تیم ملی را به فدراسیون اعلام نکرده اند/ تنها 50 نفر از اعضای تیم ملی فوتبال به کانادا سفر می کنند.


ساعت: 10:44
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840525

هنوز مکان بازی با اکوادور مشخص نشده است اما در ونکوور به مصاف کانادا می رویم.

یکی از اعضای هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: بازی با کانادا در ونکوور قطعی شده است اما در حال مذاکره با اکوادور برای محل برگزاری بازی هستیم که هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره جایگزینی کریم بهاگری از هداد عزیزی به تیم ملی گفت: اینطور نیست. بیل مکانیکی هم برای پرسپولیس کار می کند و طبق برخی قوانین و مقررات باید بین باشگاه و تیم ملی یکی را انتخاب کند. او باید در این مورد به ما اطلاع دهد و بحثی در مورد جایگزینی عزیزی از بیل مکانیکی وجود ندارد.

وی ادامه داد: عزیزی از پیشکسوتان و چهره های شناخته شده فوتبال ماست. به جز او نفرات دیگری نیز در این سفر از استیلی دعوت شده اند اما فقط عزیزی افتخار می کند و همراه تیم به کانادا می رود. من به این سفر نمی روم. طبق توافق با کانادا تعداد نفراتی که در این کشور تیم را همراهی می کنند 50 نفر می باشد که این افراد نیز بازیکنان، کادرفنی و سایر اعضای تیم هستند و بیش از 50 نفر به این سفر نمی روند.

اصولی درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی با کانادا در ونکوور قطعی شده است، اما با اکوادور در مورد مکانی که هنوز قطعی نشده بحث می کنیم. فدراسیون ها، دو تیم و مربیان آنها به توافق نهایی رسیده اند اما ما در حال ادامه بحث در زمین در کانادا هستیم. مکان بازی ایران و اکوادور در این کشور هنوز قطعی نشده است و امیدواریم این مشکل حل شود.

وی با اشاره به لغو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال، تاکید کرد: در گذشته هم گفته بودم که با توجه به رای و تجدیدنظر این رای، دوستان قانونی و کارشناسان در حال بررسی های لازم هستند اما تا این لحظه خرداد. 10 جلسه تشکیل شده است. شهره موسوی نیز به صورت آنلاین در جلسه و جلسه هیئت مدیره شرکت می کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با تایید دعوت به کانادا گفت: آنها به دلیل کار و مشکلات نتوانستند آمادگی خود را برای عضویت اعلام کنند. تنها پیشکسوتی که تیم را در این سفر همراهی می کند هداد عزیزی است. البته ممکن است برخی از جانبازان شما به تنهایی به کانادا بیایند.

اصولی در خصوص حضور باقری در تیم ملی به درخواست دراگان اسکوچیچ گفت: غیبت باقری هنوز قطعی نشده است و اگر خودش در رسانه ها عنوان می کرد اولویتش پرسپولیس است چنین چیزی را به ما نمی گفت. ما امیدواریم که آن را با اسکوچیچ داشته باشیم.

در پایان الوند، یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در پایان این نشست گفت: مذاکرات برای بررسی قرارداد دستیاران اسکوچیچ آغاز شده و کار در حال انجام است. دلیل اینکه گفتیم باید تیم انتخاب کنند مشکل قرارداد است. قرارداد دستیاران اسکوچیچ نهایی شده و به زودی امضا خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید