حفاظت مقدس مملو از الگوهای کامل و فرهنگ های ارزشمند است


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809286

مشایی گفت: حراست مقدس مملو از الگوهای کامل و فرهنگ های ارزشمند است و لذا اجرا و اجرای برنامه ها باید فرهنگ سازی و معرفی الگوها را در جامعه در اولویت قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; مصطفی مشایی از ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی امشب در جلسه ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اظهار داشت: بسیاری از اقدامات کنگره پذیرفته شده است. به عنوان یک مدل .

وی افزود: دفاع مقدس مملو از الگوهای کامل و فرهنگ های ارزشمند است، بنابراین در اجرا و اجرای برنامه ها باید فرهنگ سازی و معرفی الگوها در جامعه در اولویت قرار گیرد و اقدامات ماندگاری انجام شود که خوشبختانه کنگره شهدا در استان مرکزی در این زمینه موفق بوده است.» و البته باید ادامه پیدا کند.

مشایی بیان کرد: همه برنامه های فرهنگی باید نگاهی به حال و آینده داشته باشد و علاوه بر تحقق جهاد تبیین در یک موضوع خاص، به الگوسازی نیز توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بومی درون استانی برای اجرای برنامه ها باید در اولویت قرار گیرد و خوشبختانه در کنگره شاهد اتفاقی مشابه بودیم و برکات زیادی برای استان داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید