حفظ اقتدار کشور در این دور از مذاکرات خشم غرب را برانگیخته است

ساعت: 16:59
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793912

محمد پیروانی گفت: هوشیاری مذاکره کنندگان ایرانی خشم آمریکا را برانگیخته است، اما کشور ما هیچ گاه عقب نمی نشیند و این تداوم و مقاومت، غرب را به وحشت انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مذاکرات وین به تیتریک گفت: آمریکا و اروپا در این مذاکرات بازی تکراری دارند و ما گرفتار سناریوی آنها نخواهیم شد.

محمد پیروانی ادامه داد: آمریکا با اعمال تحریم های جدید نشان داد که هرگز قابل اعتماد نیست و به سلطه طلبی خود ادامه خواهد داد. البته ایران با این رفتار از مواضع مستحکم خود کوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: تیم مذاکره کننده ایرانی سند برجامی را که مطابق با قانون است تهیه کرده و دو سند برای رفع تحریم ها علیه برجام و همچنین ارائه ضمانت های لازم به گروه 4+1 و سند سوم داده است. ، که سندی برای بررسی طرف مقابل است. پذیرش دو مدرک اول را می شناسد.

وی گفت: هوشیاری مذاکره‌کنندگان ایرانی خشم آمریکا را برانگیخته است، اما کشور ما هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند و این اصرار غرب را به وحشت انداخته است.

یکی از مریدان گفت: جمهوری اسلامی از مذاکره استقبال می کند اما مذاکراتی که منافع مردم را تامین می کند.

وی افزود: دولت اصلی تمام ظرفیت خود را در داخل گذاشته و بر اساس حفظ اقتدار ایران با دنیا تعامل دارد.

این کارشناس ادامه داد: دولت قبل کلید حل مشکلات را در مذاکره با غرب می دانست اما دولت اصلی ثابت کرد که با وجود همه این تحریم ها کشور می تواند توسعه یابد.

یکی از مریدان در پایان گفت: مقام معظم رهبری مبنای مذاکرات را حفظ اقتدار کشور معرفی کردند و اکنون به این مهم رسیده ایم و غرب از موضع ایران در این دور از مذاکرات احساس خطر کرده است، اما اگر نتیجه ای حاصل نشد. به اقتدار کشور رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید