حفظ عزت و عظمت شهید سلیمانی بر ما واجب است/حاج قاسم و مکتبش از حرف و حدیث خارج است.

ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795080

مهران رجبی با اعلام اینکه شهید سلیمانی و مکتبش از گفتار و گفتار خارج است، گفت: باید بدانیم که حفظ حرمت و عظمت کلام شهید سلیمانی برای ما یک امر ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران رجبی در گفتگو با راه آرمان; وی با تسلیت سالروز شهادت سردار سپهبد سلیمانی گفت: شهید سلیمانی متعلق به اقشار مختلف مردم اعم از هنرمندان، روحانیون، خبرنگاران و نیروهای مسلح است و نامش بسیار بزرگ است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه سردار سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله ایران، پاکستان، سوریه، افغانستان، یمن، بحرین، لبنان، غزه و محور مقاومت بوده و از نزدیک شاهد تشییع پیکر این شهید والامقام اسماعیل بوده ام. هنیه، دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، شهید سلیمانی را سه بار «شهید مقدس» نامید.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی و مکتبش فراتر از حرف و حدیث است، گفت: برای ارتقای سردار سلیمانی و فراتر از آن باید دولت، جامعه هنری و حامیان حوزه هنری کمک کنند.

رجبی خاطرنشان کرد: برای ساخت آثار هنری برای سردار سلیمانی، وزارت ارشاد، خانه سینما و سایر نهادهایی که بودجه ملی و دولتی دارند، باید به بهترین نحو پیش برویم و برای شهید سلیمانی آثار فرهنگی خلق کنیم. و به امید اینکه سردار سلیمانی باید شفیع خداوند در پیشگاه خداوند باشد و مهم است بدانیم که حفظ قداست و عظمت کلام شهید سلیمانی بر ما واجب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید