حفظ وحدت شیعه و سنی توطئه های دشمن را خنثی می کند


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839213

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

نازی احمد سلامی با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت بین شیعه و سنی، گفت: امروز توطئه های دشمن بیش از هر زمان دیگری وحدت اسلامی را تهدید می کند، نباید اجازه دهیم وحدت قومی و مذهبی خدشه دار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی نذیر احمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به دیدار ابراهیم رئیسی با جمعی از علما و روحانیون اهل سنت گفت: باید مراقب باشیم. در مقابل دشمن اقدامی نکند و این اتحاد مسلمانان توسط شیعیان انگلیسی و آمریکایی های سنی تخطی شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها بر این توصیه‌ها تاکید کرده‌اند و علمای اهل سنت می‌گویند باید همیشه هوشیار باشیم و مراقب توطئه‌های دشمنان اسلام باشیم و همه با نظام حرکت کنیم تا دشمنان نتوانند در صفوف ما نفوذ کنند. “

این عالم اهل سنت ادامه داد: انسان با توسل به قرآن و سنت نمی تواند به اهداف خود برسد زیرا نظام اسلامی و قرآن مدافع نظام هستند.

وی با بیان اینکه علمای اهل سنت همیشه همراه نظام بوده اند، تصریح کرد: علمای اهل سنت در تمام مراحل شکل گیری و پیروزی انقلاب نقش آفرینی کرده و همراه نظام بوده اند که رئیس جمهور در دیدار اخیر خود نیز به این موضوع اشاره کرد. .

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تصمیمات دولت در زمینه مسائل اقتصادی گفت: رئیس جمهور با اجرای طرح حذف ارز ترجیحی اقداماتی را در دستور کار دارد که برای بهبود مردم در دستور کار است. معیشت؛ از طرفی چون منابع کشور را هدر دادیم، یارانه به دست مردم نرسید. بنابراین برای جلوگیری از ادامه این وضعیت مقرر شد این مبلغ به آخرین واحد و ذی نفع اصلی یعنی. خود مردم و مصرف کنندگان به جای پرداخت هزینه دور اول تحویل کالا، یعنی. از واردکنندگان

وی پرداخت این گونه یارانه ها را به تقریب عدالت و کاهش فقر کمک می کند و افزود که هدف دولت جلوگیری از فساد و رانت خواری است.

گفتنی است در این دیدار علمای اهل سنت سراسر کشور مشکلات خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید