حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی می تواند قوه قضائیه را در رسیدن به عدالت واقعی یاری کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس قاضی استان مرکزی در دیدار صمیمی با روسای اداری و جمعی از کارکنان اداری قوه قضائیه با اشاره به اینکه نیروی انسانی مخلص، فداکار و کارآمد قوه قضائیه است. از سرمایه های مهم این مجموعه گفت: بی شک حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی می تواند قوه قضائیه را در دستیابی به اهداف عالیه خود یعنی تحقق عدالت واقعی و جلب رضایت مردم رهنمون سازد.

وی افزود: احترام مشتری باید همواره مورد توجه قضات و کارکنان قضایی باشد چرا که فردی که به محاکم و دادگستری مراجعه می کند در واقع قوه قضاییه را آخرین پناهگاه و امان خود می داند و به او احترام می گذارد و مشکلات را نیز حل می کند. مردم «حداکثر اعتماد مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی افزایش می دهد.

رئیس قاضی استان مرکزی گفت: دغدغه معیشت همکاران همواره دغدغه اصلی من بوده و شخصا با تصویب طرح ویژه اعضای قوه قضائیه و ارتقای سطح رفاه در بحث افزایش حقوق به نتیجه می رسم. از همکاران از هر مکاتبه و مذاکره با نمایندگان مجلس می‌گوید: «و افسران قوا دریغ نکردند و تا تحقق این امر نظاره‌گر خواهم بود، البته روسای قوه قضائیه بسیار نگران هستند و دستورات اکیدی در این زمینه صادر کرده‌اند.

وی تاکید کرد: لطفا تمامی پیشنهادات و نظرات خود را به صورت مکتوب در اختیار بنده قرار دهید تا با همفکری و همدلی هر چه سریعتر مسائلی مانند افزایش معیشت، افزایش دستمزد و بهره وری و کمبود مسکن و تعاونی های مصرف را برطرف کنیم. بیایید وضعیت اقتصادی همکارانمان را با ثبات بیشتری حل کنیم.

در این نشست 3 ساعته برخی از مدیران و کارکنان اداری با حضور رئیس قاضی استان مرکزی به بیان دیدگاه ها، مشکلات و راهکارهای ارتقای کیفیت کار و رفاه حال پرداختند و چالش ها و مشکلات اداری و مالی خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید