حقایق و دستاوردهای دفاع مقدس باید به گوش جوانان برسد


ساعت: 09:12
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907211

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست خراسان جنوبی:

فلاحی گفت: امروز باید حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به طور دقیق برای جوانان روایت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، غلامرضا فلاحی شامگاه یکشنبه در نشست حفظ آثار و نشر ارزش های حراست شهرستان بشرویه اظهار داشت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی جلو رفتند. با تمام قدرت معنوی در مقابل دشمن ایستاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های حراست خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم حفظ یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: هر چه در خصوص حریم مقدس و حوادث آن بحث می کنیم. آن زمان برای ما یادآوری است و همچنین جوانان را در برابر دشمنان مصونیت می بخشد.

وی با بیان اینکه حقایق و دستاوردهای دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان نگفته ایم، تصریح کرد: امروز علاوه بر بیان دستاوردها و پیام های حراست مقدس، آنچه می تواند به ما کمک کند هم افزایی فرهنگی در جامعه است. وجود داشته باشد

فلاحی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: این حوادث باعث تقویت نظام اسلامی و در واقع نظام چکی می شود و به فرموده مقام معظم رهبری اگر چنین حوادثی وجود نداشته باشد باید اصل نظام خود را زیر سوال ببریم.

مدیرکل حفاظت از آثار و نشر ارزش های حراست خراسان جنوبی نیز گفت: اما نباید به فکر بررسی و رها کردن جوانان باشیم. آنها فرزندان ما و آینده سازان این کشور هستند و ما باید دست آنها را بگیریم و آنها را از این هرج و مرج نجات دهیم.

فلاحی در پایان تاکید کرد: امروز زمان آن فرا رسیده است که دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت به طور دقیق برای جوانان روایت شود.


مولفه های حفاظت مقدس به خوبی تعریف نشده است

حجت الاسلام علیرضا زارعی امام جمعه بشروی نیز در این دیدار اظهار داشت: جهاد تبیین یکی از موضوعات مهمی است که امروزه بیش از گذشته توجه و توجه به آن احساس می شود.

وی با بیان اینکه حراست مقدس یکی از دوران طلایی و فراموش نشدنی ایران اسلامی است، افزود: متأسفانه ما به ابعاد مختلف دوران دفاع مقدس توجه نکرده ایم و به پیام ها و حقایق این امر توجه نکرده ایم. عصر.”

امام جمعه بشرویه با تاکید بر اینکه جنگ امروز جنگ روایتی است، ادامه داد: اگر دستاوردها و پیام های دوران دفاع مقدس را روایت نکنیم، بدانید که دشمن رشادت های مردم در دفاع مقدس را وارونه خواهد گفت. و اکنون آنها شروع به کار روی آن می کنند.

حجت الاسلام زارعی گفت: متأسفانه نتوانستیم مولفه های حفاظت مقدس را به خوبی تبیین کنیم و اکنون که ذهن جوانان ما پر از شبهه است نشان می دهد که دشمن در حال کار بوده و ذهن جوانان ما را تغذیه کرده است. “


سوء استفاده دشمن از شکاف نسلی

حسن علیزاده فرماندار بشرویه نیز در این جلسه اظهار داشت: واقعیت این است که بین همه ما و نسل جدید فاصله وجود دارد و دشمن از آن فاصله استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه باید شخصیت جوانان را شناخت و قدر دانست و گفت: باید با نسل جدید با روش ها و زبان های جدید صحبت کرد و باید بدانیم که اگر در زمینه های مختلف تردید دارند، ما مقصریم که توضیح نمی دهیم. به اندازه کافی ما گذاشتیم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید