حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​900 هزار تومان 5+ درصد افزایش می یابد.

حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​900 هزار تومان 5+ درصد افزایش می یابد.

جبار کهسی نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی با اشاره به مصوبات جدید کمیته متبوع خود در خصوص لایحه تناسب حقوق کارکنان و مستمری بگیران لشکری ​​و دولتی گفت: پس از تصویب کلیات این لایحه. در جلسه علنی، با توجه به وجود ابهامات، لایحه برای بررسی بیشتر ارسال می شود.

وی در تشریح مصوبات جلسه اخیر کمیته برنامه و بودجه در خصوص افزایش حقوق کارکنان کشور گفت: بر اساس مصوبه روز گذشته مقرر شد حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان به اضافه 5 درصد افزایش یابد. حقوق کارکنان دولت یک میلیون تومان افزایش می یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حق خانواده و حق فرزند به ترتیب 50 درصد و 100 درصد افزایش می یابد، ادامه داد: همچنین آستانه حقوق رزمندگان بالای 25 درصد 5 میلیون و 600 خواهد بود. هزار تومان و آستانه حقوق رزمندگان معلول 4 میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شد.

کوچچینی نژاد تاکید کرد: همچنین با تصویب کمیته برنامه و بودجه 30 درصد به مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه می شود.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر اینکه افزایش حقوق از اول مهرماه اجرا می شود، گفت: کار بررسی این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه به پایان رسیده و در جلسه علنی این لایحه به هیئت بررسی ارائه شده است. ، و فردا در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.جلسه علنی تشکیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید