حقوق باقیمانده فرهنگی ما چه زمانی پرداخت می شود؟

صادق ستاری فرد ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار داشت: برای جلوگیری از آسیب های آموزش مجازی راهی جز شروع آموزش حضوری در مدارس وجود ندارد.

حقوق باقیمانده فرهنگی ما چه زمانی پرداخت می شود؟

وی افزود: شیوع تاج و تخت نظام آموزشی کشور را مختل کرده است زیرا فضای مجازی بستر آموزش چندفرهنگی نیست و فضای مجازی مکمل دوران گذار محسوب می شود و مدرسه باید آخرین مکان تعطیل و اولین مکان بازگشایی باشد. “

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به استقبال دانش آموزان و خانواده ها از بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: از زحمات معلمان به عنوان مدافعان آموزش و پرورش قدردانی می کنیم.

ستاری فرد گفت: آموزش و پرورش یک نظام بزرگ انسان سازی و تمدن سازی و یک نیاز اساسی در جامعه است و معلم با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مقام معظم رهبری در آموزش نیروی انسانی نقش اساسی دارد.

ستاری فرد با بیان اینکه نقطه شروع شعار سال در مدرسه و آموزش و پرورش این است: مدرسه مهم ترین بستر تحقق تولید دانش بنیان و فرهنگ کار است و اشتغال زایی و کارآفرینی باید در دانش آموزان نهادینه شود و ایجاد اشتغال شود. در آموزش و پرورش مکان هایی برای دانش آموزان فراهم شود اجرای شعار سال به نظام مدیریتی کشور نیز کمک می کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 38 هزار میلیارد تومان در بودجه 1401 برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است، گفت: مفاد اجرایی این طرح طی چند روز آینده از سوی هیئت وزیران ابلاغ می شود.

ستاری فرد خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه اعتبارات بر اساس سند توسعه اراضی و عدالت یکی از اهداف جدی وزارت آموزش و پرورش، مهارت آموزی و کارآفرینی است و در واقع مدرسه در حال تبدیل شدن به قطب توسعه محله ای است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اختصاص 20 میلیارد تن برای توسعه ورزش در مدارس استان کرمانشاه خبر داد و گفت: امیدواریم مدارس این استان امسال میزبان مسابقات ورزش مقاومتی باشند. .

در این مراسم سلمان محمدی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید