“حقوق بشر آمریکایی” با جنگ و خونریزی تعیین می شود


ساعت: 11:55
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879171

این کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: حقوق بشر در آمریکا با جنگ و خونریزی تعیین می شود. “این حالت در حال خراب شدن است.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصیب نعیمی، کارشناس مسائل خاورمیانه به تهران نیوز گفت: «حقوق بشر» و «حمایت از دموکراسی» دو عنوان تبلیغاتی هستند که آمریکایی ها در چند سال گذشته (به ویژه چهار دهه) از آنها سوء استفاده کرده اند. گذشته) بیشتر جنایات با این شعار صورت می گیرد.

وی تخریب عراق، حمایت از تروریست ها در سوریه، حمایت از عربستان در ترور و نابودی مردم بی دفاع یمن، اشغال افغانستان، تخریب زیرساخت ها و بدبختی های این کشور را از مصادیق ادعاهای حقوق بشری آمریکایی ها برشمرد.

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: مشکلاتی که در منطقه به وجود آمده از گور آمریکا برمی خیزد و از همه مهمتر آمریکایی ها به طور یکجانبه از جنایات رژیم جعلی صهیونیستی نه تنها علیه مردم فلسطین بلکه علیه ملت فلسطین حمایت می کنند. مردم منطقه.”

آمریکایی ها به استانداردهای انسانی و قوانین بین المللی احترام نمی گذارند

نعیمی گفت: آمریکایی ها برای هیچ یک از معیارهای انسانی تعیین شده در قوانین بین المللی و آداب و رسوم بین المللی و بشردوستانه ارزشی قائل نیستند، بنابراین آمریکا نه تنها علیه مردم جهان جنایت نکرده، بلکه اموال و دارایی های کشورهای مختلف را به سرقت برده است. .

وی گفت: آمریکایی ها بحران بزرگی را در اروپا ایجاد کردند که اروپا را بدون اینکه خودش وارد جنگ شود وارد یک بحران فزاینده کرد، از این رو عظمت، موقعیت و موقعیت ایالات متحده است. فروپاشی این و آن رژیم روز به روز در بین مردم منفورتر می شود.

وی گفت: امروز آمریکا به جای کاهش دامنه جنگ ها، سعی در راه اندازی جنگ های نیابتی و ادامه آن جنگ ها دارد.

نعیمی در بخشی دیگر از گفت وگوی تهران نیوز با اشاره به دیده بان آمریکا، رژیم صهیونیستی، گفت: اگر حمایت سیاسی آمریکا از این رژیم نبود، هرگز شاهد وضعیت غیرعادی در منطقه نبودیم.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین و ضعیف ترین موقعیت قرار دارد و آمریکا برگ برنده خود را که رژیم اشغالگر قدس بود از دست داده است و متحدان آمریکا در بحران اقتصادی به سر می برند و از آمریکا باج می خواهند. ایالت ها. ایالت ها. “

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: از این رو آمریکایی ها وجهه مخالفان خود را به جمهوری اسلامی (ایران به خوبی رژیم آمریکا را می شناسد و از جنایات آمریکا آگاه است) یا حتی حامیان غربی خود را ندارند، بنابراین آمریکا با بسیاری از کشورهای داخلی و خارجی مواجه است. بحران های بیرونی.

نعیمی تصریح کرد: آمریکایی ها سناریوهای زیادی داشتند از جمله اینکه بایدن را بر کرسی ریاست جمهوری بگذارند تا از این مرد زشت و آلزایمر برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده کنند، زیرا لابی های صهیونیستی در آمریکا در حال حرکت هستند و انتخاب روسای جمهور آمریکا با این لابی است. “

وی تصریح کرد: لابی های صهیونیستی مستقر در آمریکا حتی به این رژیم خیانت می کنند، بنابراین شرایط نامناسب اقتصادی به آمریکا سرایت کرده و آمریکا از درون در حال فروپاشی است و بسیاری آمریکا را مقصر بحران کنونی اوکراین می دانند. و این یک حقیقت است.”

حقوق بشر آمریکایی یک جنایت و یک قتل است

این کارشناس مسائل خاورمیانه توضیح داد: درست است که آمریکا در محل جنگ اوکراین حضور ندارد اما در پشت صحنه جنگ را آغاز می کنند و اخیرا کشورهای نفت خیز دست به دست هم داده اند و قرار است بایدن از عربستان دیدن کنید و از عربستان باج بگیرید.»

نعیمی با بیان اینکه سران شورای همکاری خلیج فارس نگران آینده خود هستند، ادامه داد: موضوع عرضه گندم و مواد غذایی با بحران اقتصادی، مشکل تولید اروپا (به دلیل تحریم های آمریکا علیه روسیه مانند ممنوعیت صادرات … سوخت برای روسیه) فقدان راهی برای جایگزینی کالا و خدمات با این محصولات و ناتوانی آمریکا در جایگزینی نیاز اروپایی‌های وارداتی از روسیه دست به دست هم داد و در اروپا و آمریکا بحران ایجاد کرد.

وی افزود: تحریم های آمریکا علیه یک نهاد یا شرکت حقوق بشری با واکنش جدی برخی دولت های مرتجع مواجه نمی شود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به دنبال سوء استفاده از آمریکای درمانده و شکست خورده است، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با آگاهی از ثروت کشورهای نفت خیز و دولت های مرتجع به دنبال جبران کاستی های خود هستند. این کشورها، آمریکا، کار آسانی برای غارت ثروت کشورها ندارند.

نعیمی گفت: دوران ترامپ به پایان رسیده است که آمریکا 500 هزار میلیارد دلار پول از برخی دولت های مرتجع منطقه گرفت و به رژیم صهیونیستی هدیه داد و حتی کارشناسان و سران رژیم صهیونیستی این رژیم را در شرایط خطرناکی قرار دادند. و وضعیت را از هم جدا می کنند.» آنها تجزیه را تصور می کنند.

وی گفت: سران رژیم صهیونیستی به صراحت اعلام کرده اند که آنچه از ما حمایت می کند، حمایت از تسلیحات آمریکا و حمایت اروپایی ها است. البته اروپایی ها به این نتیجه رسیدند که حمایت های بی رویه رژیم صهیونیستی به ضرر آنها تمام شده است.

وی گفت: قدرت آمریکا نه تنها کاهش یافته، بلکه تاثیری بر سرنوشت مردم منطقه نداشته است، بنابراین این رژیم جنگ و جنایت را همه جا رها کرده و حتی بر مردم خود نیز اثری ندارد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید