حقوق بشر آمریکایی یک شوخی سیاسی است


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879687

امروز یکی از مهمترین شعارهای دروغینی که آمریکایی ها در رسانه های خود در قالب عملیات رسانه ای و روانی مطرح می کنند حمایت از حقوق بشر است، اما صدها مورد در نقاط مختلف جهان از جمله غرب آسیا وجود دارد که نشان می دهد. که امروزه آمریکایی ها از یک شوخی سیاسی به نام حقوق بشر لذت می برند، جوکی که خودشان تعریف می کنند و به آن می خندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رضا صدرالحسینی فردا در گفت و گو با خبرنگار کوم امروز یکی از مهمترین شعارهای دروغینی که آمریکایی ها در رسانه های خود در قالب عملیات رسانه ای و روانی مطرح می کنند حمایت از حقوق بشر است، اما صدها مورد در نقاط مختلف جهان از جمله غرب آسیا وجود دارد که نشان می دهد. آمریکایی ها از یک جوک سیاسی به نام حقوق بشر استفاده می کنند، جوکی که تعریف می کنند و به آن می خندند.

این کارشناس غرب آسیا ادامه داد: در واقع حقوق بشر دروغین آمریکایی امروز انتقال محافل تحصیل کرده و نخبگان از همه جوامع مختلف به ویژه غرب آسیا است. تخریب خودروها و منازل مردم در حملات مختلف هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه نمونه هایی از جنایات آمریکاست که نیازمند توجه جدی رسانه ای است.

صدرالحسینی افزود: باید در تاریخ ثبت شود که آمریکایی ها در غرب آسیا چه جنایاتی کردند.

وی تاکید کرد: هفته گذشته در افغانستان زمین لرزه ای به بزرگی 6.7 ریشتر رخ داد که متاسفانه بیش از 5 هزار نفر را در افغانستان افسرده کرد که 20 سال آمریکایی ها در آنجا حضور داشتند و یک درمانگاه و حتی یک کیلومتر جاده برای این مردم کشته و زخمی شدند. و هزاران نفر از خانه های خود آواره شدند، اما هیچ کمک بشردوستانه ای از غرب یا ایالات متحده وجود نداشت.

این کارشناس بین الملل گفت: حتی مقامات غربی و رسمی که از سوی آمریکا حمایت می شوند و از طرف مراکز و نهادهای حمایتی در حوادث طبیعی دست دارند گفته اند که نمی توانند به مردم افغانستان کمک کنند، این آخرین نمونه است. یک رویداد حقوق بشر آمریکایی که هفته گذشته برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: البته جنایات روانی که آمریکایی‌ها در حال حاضر علیه مردم شرق سوریه انجام می‌دهند یا فشارهای روحی و جسمی که با حمایت آمریکا در عراق وارد می‌شود و تحرکات اخیر داعش نشان می‌دهد که حقوق بشر آمریکایی‌ها نقض می‌شود. امروز به کاتالیزوری برای جنایات آمریکا چه به طور مستقیم و چه غیر مستقیم تبدیل شده است.

صدرالحسینی افزود: یکی دیگر از جنایت‌های آمریکا به نام حقوق بشر، حمایت سران مرتجع منطقه است که ممکن است با زخم، خون و خسارات محسوس همراه نباشد، اما پیشگیری و مقابله با استقلال ملت‌ها جرم است. یعنی به عنوان سرکوب مردم.» به دستور یمن از ائتلاف ضد یمن، این یکی از مواردی است که با نقض حقوق بشر واقعی به نام حقوق بشر آمریکایی اتفاق می افتد.

وی گفت: تسلیحاتی که در سال های اخیر به متجاوزان یمن فروخته شده میلیاردها دلار بوده است، بنابراین آمریکایی ها به نام حقوق بشر، گاهی مستقیم، گاهی در چارچوب، گاهی به عنوان جنایت جنگی و گاهی به عنوان جنایت معنوی. برای گسترش تسلط بزدلانه خود بر بخشهایی از آسیای غربی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید