حقوق بشر ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر جنایت آمریکاست


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879848

غضنفرآبادی گفت: آمریکا به بهانه حقوق بشر و حمایت از انسان ها در بسیاری از کشورها مداخله کرده است تا اینکه برای آن کشورها چیزی جز فقر و بدبختی به ارمغان نیاورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات صبحگاهی آمریکا در زاگرس گفت: آمریکا با استفاده از ابزارهای حقوق بشری جنایات بسیاری را در سطح بین المللی انجام می دهد که از جمله آنها می توان به تهاجم به عراق، افغانستان و … کمک و حمایت از داعش در سوریه، کمک به عربستان سعودی در جنگ. «یمن تنها بخشی از به اصطلاح جنایات حقوق بشری در این کشور است.

حجت الاسلام موسی گازانفرآبادی با اشاره به اینکه حقوق بشر همواره ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر جنایات آمریکا بوده است، افزود: آمریکا به بهانه حقوق بشر و حقوق بشر در بسیاری از کشورها در حال تهاجم و مداخله است و در عین حال فقر را مستثنی می کند، بدبختی وجود نداشته است. برای این کشورها تا کنون.

وی خاطرنشان کرد: سیاستمداران شیطان صفت غرب با شعار “فرینبده حقوق بشر و آزادی ها” برای مردم فاجعه به بار آورده اند که قابل تصور نیست. این امر به وضوح برای شهروندان قابل مشاهده است.

غزانفرآبادی اسلام هراسی، تبعیض نژادی و نگرش به سیاهان را نقض آزادی و عدم رعایت حقوق شهروندی از دیگر مشکلات داخلی عنوان کرد، در صورتی که خود آمریکا شرایط سختی را برای مردمش در آن کشور ایجاد کرده بود.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاریخ به خوبی نشان می دهد که هیچ یک از اقدامات آمریکا با حقوق بشر تناسبی ندارد، چرا که اگر آن کشور فعال حقوق بشر بود، چرا 40 بار با قطعنامه های مربوط به وضعیت فلسطین مخالف بود؟ خون هایی که مردم بی گناه به دست رژیم خشمگین صهیونیستی ریخته شد از حق وتو استفاده کرد؟

غضنفرآبادی جنگ هشت ساله، بلوکه کردن پول کشور، حمله به هواپیماهای مسافربری و تحریم های سرکوبگرانه را تنها بخشی از اقدامات غیرانسانی علیه مردم ایران دانست. برخیز و این تحریم ها نباید به آنها اجازه دهد مقاومت مردم ایران را بشکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید