حقوق بشر بازیچه حریص جنایتکاران آمریکایی است/ جنایات آمریکا علیه بشریت فراموش نخواهد شد


زمان: 00:02
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879401

صدرالحسینی گفت: امروز حقوق بشر بازیچه طمع جنایتکارانی است که در کشور خود آمریکا سالانه بیش از 50 هزار نفر را می کشند، بنابراین باید تعریف انسانی جدیدی از حقوق بشر بازتعریف شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رضا صدرالحسینی کارشناس ارشد مسائل سیاسی و بین الملل در گفت و گو با تهران پرس با ابراز تاسف از زلزله اخیر در افغانستان که نزدیک به 5000 نفر از افسرده ها را به شدت مجروح کردند، از جمله کشته یا مجروح شدند. در افغانستان وجود دارد اما حقوق بشر آمریکایی در منطقه وجود ندارد و این آخرین خیانتی است که آمریکایی ها به نام حقوق بشر انجام می دهند تا جایی که رسماً اعلام می کنند که ما نمی توانیم در این اخیر به مردم افغانستان کمک کنیم. زمين لرزه. در واقع این بخش کوچکی از جنایات آمریکا در قالب حمایت از حقوق بشر است.

صدرالحسینی افزود: همچنین ظلم به افغانستان، حضور آمریکا و توسعه و حمایت از تروریسم از جمله حمایت از داعش و گسترش آن از دیگر شعارهای توخالی حقوق بشری نظام سلطه است. “

وی ادامه داد: فراموش نمی کنیم که جریان تروریستی که در سال های 57 تا 82 نزدیک به 17 هزار ایرانی را به شهادت رساند، دیروز و امروز در حمایت همه جانبه از آمریکایی ها بود.

یک کارشناس ارشد بین الملل گفت: فراموش نمی کنیم که خانم کلینتون به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود به صراحت اعلام کرد که ما داعش یعنی در واقع آمریکا، انگلیس و عربستان را ایجاد کردیم. دلارهای نفتی فراموش نشدنی هستند. جنایات این جریان شیطانی در سوریه و عراق و حتی گسترش عملیات غیرانسانی در قالب اقدامات تروریستی در اروپا.

صدر الحسینی در ادامه سخنان خود گفت: فراموش نشدنی است انفجاری که در هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی رخ داد که همه سرنشینان آن غیرنظامی بودند و از یک کشتی آمریکایی و ناخدای آن به یکی از کشورهای منطقه پرواز کردند. کشتی سیاستمدار بزرگ آمریکایی، از جمله رئیس جمهور، به این امر دست یافته است.

این کارشناس ارشد مسائل بین الملل گفت: از این رو به نظر می رسد واژه حقوق بشر یکی از سرکوب شده ترین واژه هایی است که در ادبیات و گفت و گوی سیاستمداران امروز جهان استفاده می شود. در واقع اولین اقدام انسان های آزاده این است که این کلمه شریف و شریف را از دست جنایتکاران بشری یعنی آمریکایی ها خارج کنند.

صدرالحسینی گفت: اگر آمریکایی ها جنایات خود را در قالب جغرافیای محدود غرب آسیا فهرست کنند، مشخص می شود که این کشور چقدر جنایات در حق مردم مظلوم این منطقه مرتکب شده است.

وی افزود: از این رو با نگاهی به کلیات و جزئیات موضوع مهمی به نام حقوق بشر امروز در می یابیم که دلسوزان با رویدادهای بین المللی موافق هستند و نباید نهادهای بین المللی تحت سلطه ابرقدرت ها به ویژه آمریکایی ها قرار گیرند؛ بلکه باید به این موضوع توجه کرد. جمله بسیار دقیق و درستی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز حقوق بشر یک بازیچه حریصانه برای جنایتکارانی است که سالانه بیش از 50 هزار نفر را در کشور خود یعنی آمریکا می کشند، بنابراین باید تعریف انسانی جدیدی از حقوق بشر بازتعریف شود.

انتهای پیام/ الف

دیدگاهتان را بنویسید