حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش می یابد؟

حقوق کارمندان در سال آینده چقدر افزایش می یابد؟

روهر نه : یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق کارکنان در سال آینده به همین میزان 15 درصد باقی می ماند.

افزایش حقوق کارمندان در سال جدید اعلام شد. در سال جدید حقوق کارمندان به تدریج افزایش می یابد درصد افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده تغییری نمی کند. حقوق کارمندان در سال جدید ثابت می ماند. در زیر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد حقوق کارمندان بخوانید.

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه شورای حقوق و دستمزد گفت: اولین جلسه این شورا روز گذشته در دولت سیزدهم تشکیل شد و گزارشی از مصوبات مربوط به حقوق و دستمزد ارائه شد. .

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که ستاد معاونت حقوقی رئیس جمهور هم در داخل و هم در خارج از کشور فعالیت کند تا اضافه کار این افراد افزایش یابد و حقوق کارکنان پاره وقت این معاونت تغییر یابد.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان در سال آینده به میزان 15 درصد باقی می ماند اما این افزایش 15 درصدی یک مرحله است. برای دستمزدهای بالا حدود 4 و 5 درصد و برای حداقل دستمزد 15 درصد افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید