حقوق کدام دسته از فرهنگیان با رتبه بندی تا 90 درصد افزایش می یابد!

حقوق کدام دسته از فرهنگیان با رتبه بندی تا 90 درصد افزایش می یابد!

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان از اولین روز ورود به کلاس درس رتبه بندی می شوند. از سوی دیگر تمامی کارکنان وزارت آموزش و پرورش مشمول این لایحه می شوند و درصدی از رتبه بندی در مجموع سه شاخص حقوق کار، حقوق کار و مشاغل فوق العاده فرهنگیان را در نظر می گیرد.

علیرضا منادی در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان گفت: ایرادات لایحه رتبه بندی معلمان در صحن علنی مجلس بررسی و اصلاح شد و این لایحه به هیئت امنا تقدیم شد. (این لایحه قبلاً به تصویب هیئت امنا رسیده است.)

منادی تاکید کرد: باید از نگاه مثبت هیات امنا به فرهنگیان و نگاه مثبت به ارتقای کیفیت آموزشی و ارتقای وضعیت فرهنگیان برای نهایی شدن این لایحه تشکر کنم چرا که هیات امنا در اصل 75 ایراداتی دارد و نمی کند. بار مالی که باید در این لایحه لحاظ شود را در نظر بگیرید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در رتبه بندی معلمان رتبه اول یعنی. «دستیار معلم» ۴۵ درصد، رتبه دوم «استاد معلم» ۵۵ درصد، رتبه سوم «دستیار» ۶۵ درصد، رتبه چهارم «دستیار آموزشی» ۷۵ درصد افزایش حقوق و رتبه پنجم «استاد معلم» ۹۰ درصد افزایش حقوق خواهند داشت. با توجه به سه معیار فوق.

وی با استناد به نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از همراهی و مساعدت رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای کمیسیون آموزش تشکر کرد و گفت: امیدوارم این امر موجب ارتقای کیفیت آموزش و پرورش شود. و تغییر کند.» در این وزارتخانه.

دیدگاهتان را بنویسید