حق این پرسپولیس را خوردند

حق این پرسپولیس را خوردند

اگر سرمربی ماریتیمو اجازه پنالتی را به او بدهد، علی علیپور می تواند اولین گلزن ایران در این هفته لیگ فوتبال پرتغال باشد. اما علیپور که دقایقی پس از ورود به زمین به وینگر گایتان در محوطه جریمه سانتا کلارا شلیک کرد، در نهایت نتوانست این بازیکن را برای زدن پنالتی متقاعد کند.

گایتان 22 ساله فرانسوی پشت توپ ایستاد و گل چهارم مارتیمو را مقابل سانتا کلارا به ثمر رساند. دیداری که علی علیپور نزدیک به 30 دقیقه بازی کرد و یک بار دو بار سعی کرد خود را در موقعیت گل قرار دهد تا روند رو به رشد و امیدوارکننده اش در تیم سبز و قرمز پرتغال قطع نشود.

پس از تصمیم داور برای پنالتی، علیپور توپ را بلند کرد تا پشت ضربه بایستد اما گایتان به او گفت که به او پنالتی نمی دهد.

در لحظه ای که گایتان قلب دفاع حریف را می زند و حذف می شود، علی علیپور اولین بازیکنی است که پس از یک پاس به سمت او می آید، اما پس از صحبت آن دو مشخص شد که بازیکن فرانسوی می خواهد پنالتی بزند. ممکن است ناسازگار باشد قول داده شده قبل از مسابقه. چرا که علیپور بعد از چند بازی خوب با ماریتیمو انتظار داشت چنین فرصتی به او داده شود تا نامش را در بین گلزنان بنویسد.

این موضوع صحبت او با سرمربی در پایان بازی بود اما آنها به تمجید از علیپور پرداختند و دلایل خود را برای آن بیان کردند تا علیپور همچنان در ماریتیمو تشنه موفقیت، بازی های منظم و گلزنی باشد. او هم مانند مهدی طارمی در تیم پورتو آن را محک زد و قدم به قدم و صبورانه به آن دست یافت.

علیپور که از رقابت با مهاجمان این تیم دست نکشید، با وجود نیمکت نشینی در روزی که تیمش با 4 گل به رده نهم جدول صعود کرد، در نیم ساعت عملکرد پرکاری داشت که برای نشان دادن مربی به او داده شد. که او هنوز در انتظار فرصت های بیشتری برای درخشش است. چیزی که از دید مربیان پوشیده نماند و به همین دلیل با وجود شرایط خوب تیم، فرصت بازی بیشتری به او داده شد تا پاداش آمادگی خوبش با او تسویه شود. اما اگر این پنالتی برای این 30 دقیقه ثابت می شد، علیپور نتیجه بهتری می گرفت.

علی علیپور پس از هدر دادن فرصت آخرین لحظات، حریص و باانگیزه برای گلزنی و درخشش در ترکیب ماریتیمو حتی در دقایق کوتاهی که انجام می شود.

مادیرا هفته آینده در خانه برای بنفیکا لیسبون بازی خواهد کرد و این یکی از دو بازی باقی مانده ماریتیمو در سال 2021 است. سالی که به زودی قبل از سال جدید علیپور به پایان می رسد، او در دوره جدیدی از لیگ ورزشی خود در لیگ برتر صعود خواهد کرد. پیراهن تیم پرتغال سالی که او قصد دارد در زندگی حرفه ای خود قدم های بزرگ و مهمی بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید