حلبی آباد یاسوج کاخ ​​تبلیغاتی اما فاجعه بار!


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842343

جمعه بازار کاخ تبلیغاتی اما فاجعه بار در برابر بلایای طبیعی و حتی غیرمنتظره مقاومت بالایی ندارد و پلاسکو و کلانشهر همچنان نمونه ای برای مدیریت شهری و کارکنان کهگیلویه و بویراحمد نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز، بزرگ‌ترین مرکز خرید یاسوج با غرفه‌های حلبی و خیابان‌های باریک و بعضاً بن‌بستی که در آن انواع اجناس یافت می‌شود، تبدیل به کاخ تبلیغاتی در شهر شده است که در انتخابات محلی مجلس از آن یاد می‌شود. با ماما بیشتر دلسوزی می کنم تا مادر، اما متأسفانه بعد از تبلیغات این حوزه به فراموشی سپرده شده است و هیچکس نمی خواهد مسئولیت آن را بپذیرد.

مقامات نظارتی و امنیتی بارها بر روی کاغذ به این گروه تذکر داده اند، اما هیچکس جرات بستن این میدان مین خطرناک را ندارد و نمی خواهد به دلیل تهدید اوضاع سیاسی و این اصل با بیش از 900 تاجر روبرو شود. داستان حلبی آباد در یاسوج

این موضوع بلافاصله جان هزاران نفر از مردم منطقه را تهدید می کند، اما چرا پلاسکو و متروپل نباید درس عبرتی برای کارکنان کوگیلویه و بویراحمدی شود و مدیریت شهری یاسوج محل سال است؟

پیش از این خطر روز جمعه بازار یاسوج را فرا گرفت و ده ها غرفه به آتش کشیده شد.

صبح زاگرس بر اساس رسالت ذاتی خود و دلسوزی نسبت به جان انسان ها این موضوعات را به بهانه حوادث دردناک پلاسکو و کلانشهر آبادان مطرح می کند تا در آینده موضوعی نباشد که کارکنان بخواهند از آن دوری کنند.

1 / آیا بازار روزانه یاسوج دارای استانداردهای ایمنی و امنیتی است؟

2/آیا سازمان آتش نشانی پایش ایمنی را در این منطقه انجام داده است و اگر انجام شده وضعیت چگونه است و چه اقداماتی انجام شده است؟

3/ در صورت خاموش شدن آتش در این منطقه امکان و قدرت مهار آن وجود دارد؟

4/ در صورت وقوع آتش سوزی دسته جمعی در این مکان، تجار و شهروندان آموزش های کافی دیده اند و آیا امکان اطفای حریق برای تجار و ساکنین وجود دارد؟

5/ آیا تجهیزات اولیه مانند کپسول استاندارد در فروشگاه ها و انبارها وجود دارد؟

6/ آیا لوله های آب آتش نشانی و شیرآلات و شیلنگ های آب در مکان های مناسب تعبیه شده است؟

7/ آیا پوشش بیمه ای برای جبران خسارات احتمالی ضروری است تا اختلال جدی در حوزه کسب و کار آسیب دیدگان ایجاد نشود؟

8/ آیا نظام مهندسی ساختمان های ایمنی زلزله و آتش سوزی این منطقه از یاسوج را رصد می کند؟

اینها و شاید صدها سوال دیگر که مدیریت پیشگیرانه برای کاهش خطرات و بلایای احتمالی باید به آنها پاسخ دهد و ما در حضور مسئولان به آنها پاسخ خواهیم داد.


2ffadb2e c725 4897 8e74 a02519139d28 خبر خاکستری


b212fa60 5d7c 40c1 8d3a b0b4f49cf6cf خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید