حل مسائل کلیدی انقلاب باید در دستور کار مجلات علمی قرار گیرد


ساعت: 22:32
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909600

فرمانده نیروی هوافضای سپاه حل مسائل کلیدی انقلاب را از وظایف نهادهای علمی دانست و گفت: انتخاب صحیح مدیران و پرسنل برای ایفای نقش های مدیریتی در کشور از مهمترین مسائل و اولویت هاست. کشور

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم افتتاحیه ششمین مرکز رشد دانشگاه امام صادق (ع) با حضور سرلشکر امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که در تالار شهید باغانی دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد، سردار حاجی زاده ضمن تشکر از تلاش های انجام شده در راستای برپایی نمایشگاه و رویدادهای تخصصی ششمین دوره مرکز رشد، ضرورت و اهمیت توجه به موضوعات اولویت دار را تشریح کرد. از انقلاب اسلامی

سردار حاجی زاده پیشرفت بسیار چشمگیر در عرصه نظامی و امنیتی را نتیجه هدف گذاری دقیق و توجه به اولویت ها دانست و گفت: ما به دنبال پیشرفت کار خود با مسابقات متعارف در کشورهای جهان نبودیم؛ بلکه در این زمینه تلاش کردیم تا بتوانیم کار خود را انجام دهیم. ما راه های کوتاهی پیدا کردیم و به نتایجی دست یافتیم که برای دشمنانمان به چالش تبدیل شد. وی در ادامه افزود: این مدل و روش مختص کار نظامی نیست. آن را در هر زمینه ای اعمال کنید، به موفقیت خواهید رسید.

وی همچنین به لزوم ریشه یابی مشکلات در روند حل مشکل توجه کرد و گفت: در سال های مختلف به دلیل اینکه کشور در دست غربی ها بود. بسیاری از مسائل مهم و اساسی مغفول مانده است، بنابراین اکنون باید این مسائل در اولویت قرار گیرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از وظایف مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) و مجموعه های مشابه را جلب توجه مسئولان به مسائل کلیدی انقلاب می داند.

وی همچنین موضوع انتخاب صحیح مدیران و پرسنل برای ایفای نقش های مدیریتی در کشور را از مهم ترین و اولویت دارترین موضوعات کشور برشمرد.

سردار حاجی زاده همچنین به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و ارتباط خوب نیروهای انقلابی با مردم را عاملی برای جذب بیشتر آنان به انقلاب اسلامی دانست.

او معتقد است که میانگین سنی پایین افراد درگیر در شورش های اخیر نشان از کم توجهی به این نسل و لزوم تلاش مضاعف برای تأثیرگذاری بر آنهاست.

سردار حاجی زاده خوش اخلاقی و حسن خلق را از ویژگی های بارز شهید تهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: اگر از من بپرسید که ویژگی اصلی این شهید بزرگوار (شهید تهرانی مقدم) چه بوده است، می گویم: اخلاق بی نظیر این شهید ! شهید حاج قاسم سلیمانی هم همینطور بود. با اخلاقش از تمام کشور در راه انقلاب استفاده کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین از غرفه های مختلف نمایشگاهی مرکز رشد بازدید و با پژوهشگران حاضر در این غرفه ها تبادل نظر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید