حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو رونق و افزایش تولید است


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: 1301/06/24
کد خبر: 1897646

مرجع تکلید شیائان گفت: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو رونق و افزایش تولید است که باید از اولویت های اصلی دولت باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا آیت الله سبحانی در دیدار محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور که در دفتر این نهاد تقلید در قم انجام شد، با اشاره به اهمیت تولید در حل مشکلات کشور اظهار داشت: حل مشکلات کشور. کارخانه ها برای رونق کار و اشتغال در کشور ضروری است و مسئولان این امر مهم را پیگیری می کنند
و ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در گرو رونق و افزایش تولید است که باید از اولویت های اصلی دولت باشد.
آیت الله سبحانی بر رشد زهد و تقوا در بین مسئولان تاکید کرد و گفت: علم آموزی و ایمان داشتن از عوامل بازدارنده بی تدبیری و کم کاری کارکنان است.
وی به مشکل مستمر استعلامات مردمی مربوط به سود، اعتبار و بانک ها اشاره و بیان کرد: مردم برای امور مختلف از بانک ها وام می گیرند و بانک ها برای وام از مردم وثیقه می گیرند و مواردی وجود دارد که مردم نمی توانند وام خود را به موقع پرداخت کنند. و این شروع مشکلات بانک است و بانک علاوه بر سود وام، وثیقه را می فروشد.
این مرجع تقلید تاکید کرد: بحث بانکداری اسلامی سال هاست که مطرح بوده اما در عمل محقق نشده و بدتر از آن بانک ها به جای اعتماد به اموال مردم با آنها معامله می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید