حل مشکلات مردم دغدغه اصلی سپاه است


ساعت: 20:54
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881211

سردار رستمعلی آتانی با بیان اینکه عدالت خواهی باید جزو اولویت های ما باشد، گفت: درب سپاه به روی همه باز است، ما خود را مردم می دانیم و رفع مشکلات آنها دغدغه ماست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، سردار رستمعلی آتانی ظهر امروز در نشست صمیمی با مدیران و سردبیران رسانه استان قزوین که در سالن شهید پرویز سپاه قزوین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک سال و 12 روز از مسئولیت من در سپاه قزوین می گذرد. می گذرد و این دوران یکی از بهترین خاطرات و افتخار دوران خدمتم در ارتباط با رسانه بود.

وی به ظرفیت رسانه ای استان قزوین اشاره کرد و افزود: صداقت، دقت، هوشمندی و نقد منصفانه را در رسانه های استان احساس کردم. ما باید با این مولفه ها در کنار مردم باشیم و آنها را سربلند کنیم و باید از تمام ظرفیت خود در این مسیر استفاده کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: باید افرادی را که خارج از دایره خدمت هستند به میدان بیاوریم و از فضای انقلاب اسلامی برای تسریع در ارائه خدمات بهره ببریم.

آتانی با بیان اینکه قانون خواهی باید جزو اولویت های ما باشد، یادآور شد: درب سپاه به روی همه باز است، ما خود را مردم می دانیم و رفع مشکلات آنها دغدغه ماست.

وی اذعان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف حمایت هایی داشته است و سهم این نهاد و خیرین بالغ بر 483 میلیارد تومان است.

سردار صاحب الامر (عج) با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: جراحی اقتصادی در گذشته باید انجام می شد اما به دلایل مختلف اجرایی نشد و امروز در دولت سیزدهم اجرایی شده است.

آتانی تصریح کرد: نسبت به مسائل مهم استان از جمله معیشت مردم حساس هستیم و برای امنیت غذایی آنها برنامه داریم.

وی ادامه داد: خدمت رسانی به مردم را با اولویت شروع کردیم و حتی نهادهای دیگری مانند کمیته امداد و بهزیستی را درگیر کردیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده 400 واحد مسکونی محروم را در خرداد 1402 تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید