حل مشکل کمربندی فرون آباد – پاکدشت درخواست مردم از دولت سیزدهم


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839745

یکی از اعضای شورای شهر فرونه آباد یکی از خواسته های مهم اهالی این شهر را رفع مشکل کمربندی فورنه آباد – پاکدشت عنوان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد سندگل یکی از اعضای شورای شهر فرون آباد در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز در خصوص مشکلات این شهر که در سفر احتمالی رئیس جمهور مطرح می شود، گفت: ضایعات یک جوری وارد شدیم جوابی به ما ندادند.

وی افزود: موضوع کمربندی فرون آباد به یکی از مشکلات اصلی مردم فرون آباد، پاکدشت و شریف آباد تبدیل شده است. فرون آباد از سال 1370 شهری است اما متاسفانه از هیچ خدمات شهری استفاده نمی کند و اماکن متعلق به مردم در فرون آباد ایجاد نمی شود.

عضو شورای شهر فرون آباد ادامه داد: تنها نهادی که در فرون آباد راه اندازی شده بانک مسکن است و دیگری غیر از این دو، مدیریت آب و خدمات عمومی دیگری ارائه نمی دهد، یعنی مردم فرون آباد باید وقت و هزینه کنند. در پاکدشت و خطرات برای انجام کارهای اداری خود کمربند بخرید.

سندگل با بیان اینکه فروآباد یکی از شهرهای مهاجرپذیر استان تهران است، گفت: مهاجرت دلیل اصلی تبدیل فرون آباد به مراکز اشتغال است اما باید در نظر داشت که این مهاجرت و تراکم روزافزون جمعیت ناامنی و افزایش ناامنی را به دنبال دارد. جرم. در داخل شهر واقع شده است در حالی که بسترهای لازم برای مهاجرت تعداد زیادی از مردم این شهر فراهم نیست.

وی وضعیت بهداشت و درمان شهرستان فرون آباد را اسفبار و حتی نزدیک به صفر عنوان کرد و گفت: در این شهرستان تنها یک شبکه بهداشت و درمان وجود دارد و حتی فاقد درمانگاه و داروخانه 24 ساعته است.

این عضو شورای شهر فرونه آباد جمعیت این شهر را حدود 60 هزار نفر اعلام می کند و تراکم بالای جمعیت را عامل بروز برخی ناهنجاری های اجتماعی در فرونه آباد عنوان می کند.

وی در پایان گفت: در کنار کمربندی فرونه آباد، ساخت سوله های غیرمجاز به معضل شهری تبدیل شده است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید