حماسه خانتومان برگ زرینی در تاریخ مقاومت ایران است/ شهدای مدافع حرم لشکر 25 کربلا ستون های محکم سربلندی کشور هستند.


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837107

پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت سالروز حماسه خانتومان؛

سردار سلامی با اشاره به سالگرد حماسه هانطومن گفت: حماسه خانطومان برگ زرینی در تاریخ مقاومت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با سالروز حماسه خان طومان منتشر و همزمان با ششمین سالگرد شهادت شهدای مدافع حرم مازندران قرائت شد. حرم . .

در این پیام آمده است؛
به نام خدا

إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتَابُوا وَجَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُولَٰئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ ﴿الحجرات: ١٥﴾

در 15 اردیبهشت 95 مصادف با مبعث نبی مکرم اسلام، مدافعان حرم استان مازندران در حماسه خانتوم سوریه افتخاری برای ایران اسلامی آفریدند که هرگز اذهان مردم این سرزمین و ایران اسلامی نخواهد بود. این فداکاری را فراموش کن

مدافعان حرم که برای پاسداری از حرم اهل بیت علیهم السلام و حفظ جان مردم مسلمان از مکتب حضرت سیدالشهدا علیه السلام الگو گرفتند. جهان را در جنگ نیابتی داعش و گروهک های جنایتکار آمریکای آمریکایی و صهیونیسم بین المللی کور کرد و از آن پس در اردیبهشت ماه این دیار لاله پرور با عطر دل انگیز شهادت این شهدای عزیز رنگ و بوی اردیبهشت شد. .

شهدای مدافع حرم، لشکر شکستن و حفظ خطوط 25 کربلا در حماسه خان طومان، همچون سایر شهدای مدافع حرم، ستون های محکم سربلندی و سربلندی کشور هستند. شهدایی که برای و در راه بیش از 10400 شهید این لشکر در دوران دفاع مقدس، بار دیگر برگ زرینی را در تقویم تاریخ مقاومت ایران اسلامی رقم زدند.

امروز عزت و امنیت و آرامش و پیشرفت کشور مرهون رشادت ها و جوانمردی های دلاورمردانی است که در جبهه مقاومت برای اعتلای انقلاب و برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی و جلوگیری از آسیب، سینه گنده خود را به مصیبت می اندازند. امت و دولت اسلامی.

در سالروز شهادت حماسه در خون خان طومان در اردیبهشت ماه مقاومت مازندران به مقام شامخ و والای شهدای مدافع حرم مقاومت بویژه شهیدان سرلشکر حاج قاسم سلیمانی ارج می نهیم. و 16 شهید مدافع حرم دیار علویان در حماسه هانتومان ارادت به آرمان های مطهر شهدای سرافراز، از خداوند متعال خواستاریم که ما را سپاسگزاری و راه این شهدای سرافراز و توفیق جهاد را در راه خود ادامه دهد. خداوندا به هدایت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای (مدظله العالی) تا طلوع آفتاب ولایت بزرگ را به ما بازگردان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید