حماسه 9 دی نماد استقلال و بصیرت مردم غیور ایران است

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796367

حجت الاسلام فاضلی پور گفت: حماسه 18 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت ملت ایران است و این روز به یاد ماندنی را هرگز فراموش نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اسحاق فاضلی پور کارشناس مسائل مذهبی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: حماسه 18 دی ماه نماد عزت، استقلال و بصیرت افزایی ملت ایران است و هرگز این روز به یاد ماندنی را فراموش نخواهند کرد. “

وی با بیان اینکه این حادثه باید از زوایای مختلف نگریست، افزود: از آنجایی که این حادثه هیچ بُعدی ندارد و جریان های ایجاد کننده آن، جریان مخالفان، صفات آگاهانه، صفات کور، خواص مطرود و امنیت. ، سرویس های اطلاعاتی و ضدانقلاب، کشورهای استکباری، سفارتخانه های مستقر در کشورمان، جریان های سکولار و ضعیف ایمان داخلی، پیامدها و آثار شورش، عوامل خنثی کننده و از همه مهمتر نقش رهبری با شورش های کور کننده این جریان است. و پرداختن به هر یک نیاز به فصل جداگانه ای دارد.

این کارشناس مذهبی استان هرمزگان همچنین گفت: ملت بزرگ ایران با حضور در تمام صحنه های انقلاب، دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید خواهند کرد.

وی گفت: دشمنان به دنبال روشنگری چهره های مطرود انقلاب بودند و از سوی دیگر دشمنان قسم خورده نظام با کار رسانه ای و پولشویی و تاکتیک های انتخاباتی آن زمان شروع به هجوم به نظام کردند، اما ایمان بیش از پیش ایجاد کرد. -بصیرت عالی به خدا و توکل به مردم که منشأ حضور بی نظیر آنان در عرصه حمایت از ولایت و اهداف انقلاب شد.

فاضلی پور در پایان گفت: حماسه روز نهم در بحبوحه تبلیغات گسترده رسانه های بیگانه و ایجاد فضای سران معاند، به جهانیان نشان داد که جامعه ایران در اصول خود یعنی اسلام، انقلاب، سلایق و علایق متفاوتی دارد. ، ولایت فقیه و استکبار ستیز، متحد و قوی است.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید