حماس از دانشجویان انگلیسی به دلیل اخراج سفیر اسرائیل تمجید کرد

ساعت: 07:52
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783382

تهران – ایرنا – جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از دانشجویان به دلیل اخراج سفیر رژیم صهیونیستی در انگلیس از دانشگاهی در لندن تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پایگاه خبری الجدید بامداد پنجشنبه گزارش داد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کالج در لندن و ممنوعیت شرکت وی در سمپوزیوم دانشگاهی تمجید کرد.

بر اساس این گزارش، فعالان، دانشجویان و حامیان آرمان فلسطین در اعتراض به تزیپی هوتوبیلی سفیر رژیم صهیونیستی در لندن که روز سه شنبه در یک سمپوزیوم دانشگاه در دانشکده اقتصاد پایتخت بریتانیا شرکت کرد، وی را به نژادپرستی متهم کردند. مجبور به ترک دانشگاه شد

هشام قاسم، رئیس دفتر تبلیغات خارجی حماس گفت: این اقدامات همبستگی با آرمان فلسطین، سفرای رژیم اشغالگر قدس به ویژه در اروپا را احاطه کرده و مانع از ترویج جنایات خود علیه مردم فلسطین می شود.

قاسم در بیانیه ای مطبوعاتی که در سایت رسمی حماس منتشر شد، اخراج سفیر اسرائیل از این سمپوزیوم را پاسخی طبیعی به نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم اسرائیل خواند.

وی ادامه داد: اخراج سفرای رژیم غاصب صهیونیستی از تمامی مجامع بین المللی در عرصه های مختلف این پیام را به اشغالگران و حامیان آنها خواهد داد که جنایات وی بدون مجازات نخواهد ماند.

رئیس بوروکراسی تبلیغاتی حماس خارج از حامیان آرمان فلسطین در سراسر جهان به جای استقبال یا استقبال از سفرای رژیم اسرائیل، خواستار چنین اقدامی (اخراج سفیر) شده است.

وی افزود: هوتوبیلی سفیر اسرائیل در لندن موضع نژادپرستانه و ضد فلسطینی دارد و صریحاً و بدون محدودیت از پروژه های اسکان مجدد اشغالگر در سرزمین های اشغالی فلسطین حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید