حمایت از صنایع تولیدی با طرح قدرت خرید اقساطی به مردم ارائه می شود/100 میلیون تومان


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891104

معاون بازرگانی و خدمات وزارت حریم خصوصی به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به وام 100 میلیون تومانی عموم مردم با اولویت خبرنگاران و زوج های جوان در طرح قدرت خرید، به تشریح برنامه های این زم پرداخت. .-وزیر حمایت از تولیدکنندگان و اصناف در هفته دولت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه خبر راه دانا; دیدار با اصحاب رسانه معاونت بازرگانی و خدمات وزارت حراست در مراسم افتتاحیه پوستر نمایشگاه خدمات بازرگانی که با حضور مدیران این معاونت و اصحاب رسانه برگزار شد. نمایشگاه بین المللی تهران و در این برنامه علیرضا شاه میرزایی معاون بازرگانی و خدمات وزارت حراست برنامه های این معاونت در هفته دولت را اعلام و از پوستر این برنامه در حوزه حمایت رونمایی کرد. صنایع کوچک تولیدی


اجرای طرح قدرت خرید، در هفته دولت

معاون بازرگانی و خدمات وزارت دفاع در این نشست گفت: یکی از این طرح ها که در هفته جاری توسط دولت به بهره برداری می رسد، طرح قدرت خرید افزایش فروش و افزایش فروش است. حمایت از صنایع داخلی به طوری که این دسته از کالاهای مختلف مورد نیاز مردم با افزایش عرضه به دست مردم می رسد که در مرحله اول کالاهای مصرفی و خانگی است. در این طرح با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهایی، ضمن کاهش قیمت نهایی محصول که توسط مردم پرداخت می شود، با انتقال مستقیم وجوه از بانک به تولیدکننده، عملا چرخه زنجیره تامین مالی شکل می گیرد. که به دلیل عدم سرمایه گذاری در بازار است، اثر تورمی نخواهد داشت و باعث ثبات بازار می شود صنایع حمایت کننده خواهد بود.

شاه میرزایی افزود: طرح قدرت خرید با لوازم خانگی، فرش و مبلمان، لوازم آشپزخانه و کلیه اثاثیه منزل آغاز می شود و به زودی گروه های کالایی دیگری از جمله مصالح ساختمانی و قطعات خودرو به آن اضافه می شود.

بیشتر بخوانید:
لزوم حمایت از صنایع تولیدی/ بقای صنایع کوچک در گرو حمایت مردمی است


241 تولیدکننده با همکاری 5 بانک کالای 100 میلیون تومانی را با پرداخت به مردم تحویل می دهند.

محمدحسین کمری مدیرکل مرکز تجارت وزارت حراست در خصوص جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت وزارت حراست گفت: بر اساس آخرین آمار از 241 تولیدکننده لوازم خانگی 80 تولیدکننده لوازم خانگی در حال حاضر به همراه 5 بانک مایل به همکاری در این طرح در نمایشگاه بین المللی حضور دارند.

وی افزود: وام خرید لوازم خانگی از سایت وزارت حراست 30، 50 و 100 میلیون تومان است که نیاز به چک ندارد و فقط نیاز به ضامن دارد. این وام سه ساله با سود 18 درصد است.

روند اعطای وام در 5 بانک متفاوت است و وام پس از تایید اعتبار اعطا می شود. این فرآیند به صورت آنلاین انجام می شود، نه حضوری.

مدیرکل کانون اصناف وزارت حراست در پایان گفت: زوج های جوان و خبرنگاران در مرحله اول با مراجعه به سامانه برنامه ریزی قدرت خرید به نشانی www.tavankharid.ir می توانند به فروشندگان محصولاتی از قبیل مراجعه کنند. به عنوان کالای جهادی مستقیماً از تولیدکنندگان لوازم خانگی و جهیزیه به صورت اقساطی.

fba3fd95 a2ca 4021 81f4 1fb27ccd8b99 خبر خاکستری


پشتیبانی DoS برای صنایع تولیدی با طرح قدرت خرید

شاه میرزایی معاون حریم خصوصی وزیر در این برنامه در پاسخ ویژه به سوال خبرنگار را دانا; با توجه کمک به صنایع کوچک وی در خصوص تامین مالی سرمایه در گردش گفت: طی مذاکراتی که وزارت حراست با بانک ها داشت، مقرر شد منابع ویژه ای برای پوشش این گونه اعتبارات در نظر گرفته شود.

وی گفت: تاکنون دو مجموعه از جمله هست و جهاد کالا که پیش از این فعال بودند با این تصمیم اعتبار دریافت کرده اند تا بتوانند از طریق این فاینانس کالا را به صورت اقساطی بفروشند و با این افزایش فروش، این دو مجموعه نیز حفاظت و مردم توانایی خرید آسان را دارند.

شاه میرزایی ادامه داد: این تولیدکنندگان در کنار کمک بانک ها با حذف دلال کالا را ارزان تر به دست مردم می آورند و تاکنون 10 هزار میلیارد اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است و وزارت امنیت در این چرخه صرفا یک تسهیل کننده و سرپرست حمایت از صنایع تولیدی و خود این مجموعه ها برای عرضه این کالاها به مردم در نمایشگاه تهران و در قالب اصناف در تهران این فعالیت را آغاز کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید