حمایت از فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استارت آپ ها و فعالیت های هنر محور


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914917

قانعی بیان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت دبیری شورای فرهنگی کل کشور می افتد، حمایت از تیم ها و فعالیت های فرهنگی و هنری بنیاد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا کانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حاشیه بازدید از مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در گفت و گو با خبرنگار شیرازه گفت: رویدادهایی که با موضوعات ویژه و فراخوان های قبلی و مجموعه برگزار می شود. استعدادهای نسل جوان در کنار هم قرار می گیرد و یکی از نیازهای جامعه این است که بتواند تولیدات محتوا محور داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروزه با توجه به اینکه بسترهای پخش و تولید خبر بسیار متنوع شده است، لازم است در این زمینه ها فعال باشیم، اظهار داشت: هر کدام از بسترها و نرم افزارها فضای خاص خود را می طلبد و نمی تواند به یک شکل باید باشد. تولید شود.

قانعی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین رویدادی برای تولید محتوا یکی از نیازهای جامعه است، افزود: جوانان از طریق این رویداد می توانند جمع شوند، استعدادهای خود را شکوفا کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، از سوی دیگر با یکدیگر آشنا شده و وارد میدان شوند. چرخه تولید محتوا که منجر به باروری و شکوفایی استعدادهای بیشتر می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین نکاتی که این رویداد به آن می پردازد، سپردن بار مسئولیت به دوش نسل جوان است، تصریح کرد: در نتیجه زندگی اجتماعی، فرهنگی که مدنظر وی است. خودش با ابزارهایی که در اختیار دارد او را وادار می کند محتوای ویژه ای ایجاد کند که اتفاقات جالبی را ایجاد کند که مخاطب بیشتر آن را بپذیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه افزود: امیدواریم تا پایان این رویداد با همت بسیجیان عرصه تولید محتوا بتوانیم آینده خوبی در فضای مجازی داشته باشیم.


وی در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازی مبنی بر نقش سایر نهادها و حوزه فرهنگ در حمایت از این گونه محتواها، اظهار کرد: نهادها و ادارات فرهنگی به ویژه فرهنگ و ارشاد یکی از دستگاه های متولی تنظیم و حمایت هستند. به همین دلیل یکی از اتفاقات خوبی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت دبیر شورای فرهنگی کشور می افتد، حمایت تیم ها و فعالیت های بنیاد فرهنگ و هنر است. وی گفت: ما در اداره کل “فرهنگ و گرایش” نزدیک به یک سال است که اسلامی سامانه ارسال پروژه را راه اندازی کرده تا گروه ها و افرادی که فرصت دارند بتوانند ایده های خود را ارائه دهند.

قانعی اضافه کرد: سپس مردم در جلسه مذاکره ای که در حال تدارک آن هستیم طرح خود را ارائه می دهند و در نهایت منجر به حمایت می شود.

دبیر شورای کل فرهنگی استان در پایان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه های ذیربط در استان ها در تلاش هستند تا نقش یک نهاد حمایتی را در حوزه صنایع خلاق ایفا کنند که ممکن است چنین نباشد. اندازه و تعداد تیم های راه اندازی مورد نظر. اما داشتن رشد اولیه مفید است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید