حمایت از نخبگان گام مهمی در تحقق شعار سال است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821784

رضایی نژاد گفت: بسترسازی و حمایت از نخبگان گام مهمی در اجرای شعار سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی رضایی نژاد در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در استان لرستان 12 مرکز رشد وجود دارد که تلاش کرده اند این مراکز را در تمام شهرستان های استان راه اندازی کنند اما در مرکز استان مرکز رشدی وجود دارد که به فناوری روز و همه اختصاص دارد. این مراکز توانایی استقرار هسته های فناوری را دارند.

وی افزود: نخبگانی که وارد این مجموعه می شوند ایده خود را ارائه می دهند و از سوی دیگر ایده تبدیل به یک محصول می شود و این هسته ها رشد می کنند و تبدیل به یک واحد فناورانه می شوند و سپس شرکت های دانش بنیان که کمک های مختلف اعم از اعتباری، تسهیلاتی، معنوی، مشاوره، پشتیبانی آزمایشگاهی و کارگاهی.

رئیس بسیج علمی لرستان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری با توجه به شعار سال و در خصوص دانش بنیان و ارتباط اشتغال زایی با شرکت های دانش بنیان از نخبگانی که دارای اختراعات هستند دعوت به عمل می آید. .

رضایی نژاد گفت: نخبگان استان می توانند ایده ها و اختراعات خود را ارسال کنند و پس از بررسی مورد حمایت قرار گیرند و زمانی که ایده ای مورد حمایت قرار گرفت و تبدیل به محصول شد، می توان گفت اشتغال پایدار رخ داده است.

وی با اشاره به تلاش برای اجرای شعار سال گفت: تلاش کرده ایم فضا را برای همه نخبگان فراهم کنیم و از ابتدای سال تا همین اواخر خوشبختانه ایده های خوبی از سوی نخبگان استان ارسال شده است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید