حمایت استکبار جهانی از وحشی گری اسرائیل/ شعار مرگ بر آمریکا پاک نشدنی است


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834827

عیسی نکوی گفت: شعار مرگ در آمریکا محو نشدنی است و مشت محکمی در دهان استکبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عیسی نکوی کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیش از 70 سال است که مردم مظلوم فلسطین از سرزمین خود در برابر اشغالگران اسرائیلی دفاع می کنند در حالی که حق مسلم این مردم زندگی در خانه های خود است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از وحشی گری اسرائیل حمایت می کند، افزود: اسرائیلی های اشغالگر مردمی را آواره کرده و به آنها اجازه انجام وظایف دینی را نمی دهند و در نماز جمعه وحشیانه مردم فلسطین را به خاک و خون کشیدند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: اسرائیل فرزند نامشروع آمریکاست و اهداف استکباری شیطان بزرگ را محقق می کند. برای بیرون راندن آنها، مردم خاورمیانه و جهان عرب باید با اتحاد و همبستگی خود از فلسطین حمایت کنند.»

وی تاکید کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) «اگر یکی از کشورهای اسلامی یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد، اسرائیل را نابود می کند»، اما عدم اتحاد و انسجام، اسرائیل را روز به روز گستاخ تر می کند.

نقی با اشاره به روز قدس و لزوم حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بزرگ، گفت: بپردازیم; امسال اما با توجه به روند رو به کاهش بیماری و برگزاری باشکوه این مراسم، همه باید با قاطعیت راهپیمایی کنند و با مشت های گره کرده شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دهند تا در دهان مزخرفات اجازه دهید آمریکا و اسرائیل و ایادی مستکبر دست خود را امتحان کنند و حمایت ما را از مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

آخوندی با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به دشمن اعتماد کرد و کسانی که به دشمن ایمان داشتند سرنوشت عراق را داشتند، گفت: شعار اصلی ما در روز قدس مرگ بر آمریکا است. صدام، افغانستان و لیبی “” و مرگ اسرائیل و هرگز از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید