حمایت درویشی از بازیکنان یحیی و پرسپولیس

وی ادامه داد: الزامات کادر فنی و بازیکنان صحیح است. ظلم های گذشته باعث آزردگی و مشکلاتی شده و مشکلات دیگری وضعیت فعلی را به وجود آورده و کل مجموعه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داده است.

درویش گفت: طی چند روز آینده بخشی از مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد. همچنین صحبت از چند ست برای زمین تمرین شد که یکی از آنها در اختیار تیم قرار می گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: این را قبلا هم گفته ام و باز هم تاکید می کنم که پرسپولیس خانه گل محمدی است. ما خواهان بازگشت آن هستیم و با اقداماتی که در حال انجام است به سختی کار خواهیم کرد.

درویش افزود: گل محمدی با تمام مشکلات و کاستی هایی که وجود داشت این تیم را ساخت و هزینه کرد و بیش از دیگران با آن آشناست. مطمئنا بیش از هرکسی مایل است نتیجه زحمات خود و همکارانش را ببیند. در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد البته برای اینکه مانند گذشته وعده های بیهوده ندهیم باید بگوییم که بسیاری از مشکلات و کاستی ها را نمی توان در مدت کوتاهی برطرف کرد اما امیدواریم با یاری خداوند حداقل شرایط را فراهم کند تا کادر فنی و بازیکنان بتوانند راه قهرمانی را ادامه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید