حمایت ضد و نقیض از اسطوره پرسپولیس وریا گفوری

حمایت ضد و نقیض از اسطوره پرسپولیس وریا گفوری

پنجعلی برای اولین بار با بیان اینکه ششمین قهرمانی متوالی را کسب نکردم گفت: واقعیت این است که می خواستیم ششمین قهرمانی را کسب کنیم چون خیلی جالب بود اما نشد و فوتبال همین است. تیم با یک سری بدبختی روبرو شد. او بازیکن را از دست داد و موقعیت های زیادی را در زمین به خصوص در دیدارهای گذشته از دست داد، اما با این شرایط و مشکلاتی که تیم داشت، قهرمان شدیم و تیم خیلی خوب کار می کند. پنج سال متوالی هنر بزرگی است، اما من واقعاً می خواستم ششمین قهرمانی خود را کسب کنم.

محمد پنجعلی درباره حواشی و اتفاقات دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار گفت: این اتفاقات برای فوتبال و فرهنگ ما خوب نیست زیرا اتفاقات بسیار بدی است و فکر نمی کنم قبلاً اتفاق افتاده باشد.

پنجعلی درباره نحوه انتخاب بازیکنان برای تیم ملی و اینکه مثل سال های گذشته بازیکنان زیادی از مسابقات پرسپولیس یا استقلال دعوت می شوند تا در این انتخاب موثر باشند، گفت: انتخاب بازیکنان در تیم ملی به بازیکن بستگی دارد. مربی برای خودش سبک خاصی دارد، یک سری بازیکن را می بیند و اگر به سبک او غذا بخورند دعوت می کند و اگر نخورد دعوت نمی کند، اما دست مربی را باید باز گذاشت. چون او باید پاسخگوی نتیجه باشد آنها باید به مربی کمک کنند، مشکلی نیست، اما انتخاب بازیکنان بیشتر از یک باشگاه و کمتر از باشگاه دیگر درست نیست، زیرا این موضوع منافع ملی است.

مدافع سابق تیم ملی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس و شهر هودرو که در خطر سقوط قرار دارد، گفت: هر تیمی که مقابل ما بازی می کند انگیزه بالایی دارد و این همیشه برای استقلال و پرسپولیس دردسرساز بوده است. تیم هایی که در مرز بودند سخت تر می دوند و همه بازی های ما هم همینطور. تیم ها با انگیزه هستند و این مهم نیست. بچه ها هم این را می دانند و برای بازی تکنیکی آماده می شوند.

پنجعلی درباره خریدهای گل محمدی در این فصل و انتقاداتی که به او شده است، گفت: از قدیم گفته اند که هر چه بیشتر بدهی، بیشتر می خوری! واقعا همینطور است و بستگی به بودجه باشگاه دارد. ببینید بایرن مونیخ در طول سال چه بازیکنانی جذب می کند و حالا اگر تیمی در سطح پایین تری باشد طبیعی است که اینقدر هزینه نکند و تیم های حرفه ای با توجه به درآمدی که دارند هزینه کنند. مگه میشه نفهمیم؟ آیا ممکن است مربی نداند؟ اما از نظر بودجه باشگاه نمی توان هر بازیکنی را جذب کرد.

وی در پایان درباره وریا گفوری افزود: به او پیام دادم و برایش پست گذاشتم. چون او با مردم است و ورزشکار هم باید اینطور باشد، چون مردم هستند که ما را بزرگ می کنند و همه چیز از مردم است. آیا زمانی که در مشکل هستند با آنها همدردی نمی کنیم؟ ما چه نوع ورزشکاری هستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید