حمایت قاطع اقوام سیستان و بلوچستان از مدافعان امنیت را اعلام کنید

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796933

طوایف مختلف سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه های جداگانه حمایت خود را از مدافعان امنیت اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه های جداگانه حمایت قاطع و مستمر خود را از مدافعان امنیت، صلح و رفاه در این استان اعلام کردند.

در برخی از این بیانات آمده است; امنیت منطقه، توسعه و پیشرفت استان خط قرمزی برای همه مردم سیستان و بلوچستان و اقوام این خطه از کشور عزیزمان ایران است که هرگز اجازه نمی دهیم توسط اشرار و معاندین آسیب ببینند.

ما طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همچون گذشته در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای آبادانی، توسعه، آبادانی و امنیت استان خواهیم بود و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات خواهیم رساند. ایران با همان عزم و اراده قبلی.

وی در بخشی دیگر از این اظهارات هرگونه انتشار این دعوت را رد کرد. با توجه به این موضوع، سران طوایف این منطقه از کشور هرگونه انتصاب و اظهار نظر به این طوایف و بزرگان شیعه و سنی استان در حمایت از شرارت را رد می کنند و این یاوه را نقشه شوم دشمنان و معاندان می دانیم. و ما آماده حمایت هستیم که جان خود را فدای امنیت ایران می کنیم.

تصمیم گیری برای برخورد با متخلفان نظم، امنیت و آبادانی استان حق همه اقوام سیستان و بلوچستان بوده و هست و بی شک وظیفه خود می دانیم علاوه بر حمایت از نیروی انتظامی در این راستا تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید