حمایت مجلس از سیاست دولت برای تقویت روابط با همسایگان/ حفظ تاج و تخت یکی از بزرگترین دستاوردهای دولت است

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789984

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از سیاست دولت در تقویت روابط با کشورهای منطقه حمایت می کند، بنابراین مجلس یازدهم از ابتدا بر حمایت همه جانبه دولت سیزدهم تاکید کرد.

«سیدرضا تقوی» نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت در 100 روز ابتدایی مسئولیت پذیرفته شد، گفت: رئیس جمهور از ابتدای مسئولیت خود در قوه مجریه زحمات زیادی کشیده و توانسته تاجی که بلای جان کشور بود را تصاحب کند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای ابتدایی دولت تعداد متوفی های تاج در کشور به بیش از 700 نفر در روز رسید، ادامه داد: واکسیناسیون های عمومی کوتاه مدت با سرعت بالایی انجام شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: آقای رئیسی موفق شد از هم افزایی و ائتلاف همه دستگاه ها از جمله وزارت بهداشت، درمان، بسیج و کادر پزشکی قبل از کرونا جلوگیری کند.

تقوی با اشاره به اینکه تمرکز دولت بر کاهش التهاب بازار، تامین کالاهای اساسی مردم است، گفت: هیچ کالایی مورد نیاز مردم نیست.

وی با اشاره به موضوع تورم تاکید کرد: دولت تلاش می کند قیمت ها را کنترل کند. البته این موضوع ریشه در گذشته و کار دولت قبل و ایجاد تورم در کشور دارد، اما دولت سیزدهم در این مدت همان طور که وعده داده بود تلاش کرد «بدون استقراض کشور را اداره کنید.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به دستاوردهای سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: عضویت ایران در اوراسیا یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم بود که می تواند مقدمه ای باشد تا دستگاه های اجرایی وزارت امور خارجه از این فرصت برای اقتصاد استفاده کنند. رشد.”

تقوی با اشاره به اینکه بهبود بیشتر روابط ایران با همسایگان سیاست دولت سیزدهم است، گفت: حتی در این مدت وزارت امور خارجه برای حل تنش بین ایران و عربستان در حال مذاکره بوده است و این نشان می دهد که اگر چه مدت طولانی است. هیچ کس با ما دشمنی نمی کند، ایران با هیچ کشوری دشمنی نخواهد کرد.

نماینده مردم تهران گفت: مجلس از سیاست دولت در تقویت روابط با کشورهای منطقه حمایت می کند، بنابراین مجلس یازدهم از ابتدا بر حمایت همه جانبه دولت سیزدهم تاکید کرده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید