حمایت های دولتی از اشتغال و اسکان شهدا/ فرهنگ و ارزش های ایثارگران باید ادامه یابد


ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810944

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: حوزه اشتغال و مسکن ایثارگران نیز از اولویت های مهم دولت است و توجه ویژه ای به این موضوع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی چهارشنبه شب در ادامه سفر خود به استان مازندران با آیت الله محمد باکر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری دیدار کرد. تاکید شخصی دکتر رئیسی برای حضور در بین مردم و مشاهده و بررسی مسائل و مشکلات از پایین ترین سطوح.
وی افزود: تلاش ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران در انجام این سفرها همگامی با مراسم و مناسبت های ایثار و شهادت در استان بود.
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه سفر به استان مازندران یازدهمین سفر استانی است که در این چارچوب انجام می شود، افزود: متأسفانه به دلیل عود بیماری قلبی مجبور شدیم تعدادی از سفرها را به تعویق بیندازیم و در صورت انجام سفرها. با یک برنامه از پیش تعیین شده، امروز پانزدهمین سفر است.«استان برگزار کردیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سفر به تهران و این دیدارها در استان نیز برگزار می شود.
قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: موضوع ایثار و شهادت فقط یک سیستم نیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاهی است که وظیفه نظارت و هماهنگی بین دستگاه های مختلف را بر عهده دارد تا به تعهدات خود در قبال ایثارگران عمل کند و امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه انجام شود. حمایت های مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان ها و شهرستان ها در این راستا خواهد بود.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با استقبال و قدردانی از زحمات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حراست مقدس و خرسندیم که در چنین برنامه های ارزشمندی شرکت خواهید کرد.
آیت الله محمد باکر محمدی لائینی افزود: مردم استان مازندران همواره در عرصه های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی، مقابله با منافقین، دفاع از حرم و دفاع از حرم و ایستادگی برای آرمان ها درخشیده اند.
وی گفت: هر کاری که می توان در قبال ایثار و فداکاری شهدا انجام داد هنوز اندک است. آنچه را که نیاز دارید داشته باشید.
امام جمعه ساری ادامه داد: ارزش این جامعه محترم باید بیش از پیش به نسل های جدید منتقل شود و این فرهنگ باید نسل به نسل ادامه داشته باشد و برگزاری یادواره ها و تبیین جایگاه ایثار و شهادت نقش مهمی دارد. بازی کن این کار
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه بازدید از منازل جانبازان معزز عباس اندچس و شهید والامقام شعبان کاظمی از نزدیک با آن جانبازان دیدار کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید