حمایت همه جانبه ستاره پرسپولیس از این استقلال

حمایت همه جانبه ستاره پرسپولیس از این استقلال

علیرضا بیرانوند درباره شروع اولین اردوی تیم ملی گفت: بعد از جام جهانی این اولین اردوی تیم ملی است و امیدوارم اردوی بسیار خوبی باشد و دو دیدار خوب داشته باشیم. امیدوارم با تیم جدید اتفاقات خوبی در تیم ملی بیفتد.

وی در خصوص نظر ویژه کالنووی درباره لیگ فوتبال ایران گفت: این یکی از بهترین تصمیماتی بود که گرفته شد. شاید چند بازیکن دیگر هم بودند که با نمایش خوب به اردوهای بعدی دعوت شوند. بازیکنانی که دعوت شدند مستحق این کار بودند و انشالله در اردوهای بعدی آنها را حفظ کند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از پیشکسوتان تیم ملی فکر می کند با حضور سرمربی ایرانی دسته های گذشته از بین می رود، گفت: من پیشکسوت نیستم و یکی از بازیکنان هستم. جوانان. بچه های ما خیلی خوب هستند و تا الان نشان داده ایم که همدل هستیم. من مطمئن هستم که همه ما پشت سر هم هستیم و به کالنووی کمک خواهیم کرد. فلانی در حال حاضر سرمربی تیم ملی است و بعد از بازی های خارج از کشور تیم ملی، همه با هم به خانه می رویم. این نشان می دهد که همه ما باید پشت سر هم باشیم و مطمئنم اتفاقات خوبی در جام ملت ها رخ خواهد داد.

بیرانوند در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی با مربی ایرانی در جام ملت ها گفت: می توانیم بعد از چندین سال حضور مربیان خارجی که نتایج خوب و بدی را کسب کردند به یک مربی ایرانی اعتماد کنیم و این را باید به فال نیک گرفت. . به نظر من حضور سرمربی ایرانی کمک کننده خواهد بود و امیدوارم اتفاقات خوبی در این تورنمنت بیفتد و جایگاه خوبی را در اختیار بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید