حمایت وزارت فرهنگ از اهالی فرهنگ و رسانه/ کمک به رفع ابهامات از طریق گفتگو


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 09/02/1401
کد خبر: 1913195

وزیر فرهنگ و ارشاد در حاشیه نشست هیات دولت در گروه خبرنگاران با تاکید بر حمایت اهالی فرهنگ و رسانه گفت: ما موظفیم از افرادی که در حوزه کار حرفه ای مشکل دارند حمایت کنیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد امروز چهارشنبه (۱۱ آذر) در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران با تاکید بر حمایت اهالی فرهنگ و رسانه گفت: ما موظفیم حمایت کنیم. افرادی که در زمینه کار حرفه ای مشکل دارند.

اسماعیلی در ادامه تاکید کرد: برای افرادی که خود را از خانواده فرهنگ، هنر و رسانه به خاطر اغتشاشات و اتفاقات اخیر توجیه می کردند، علیرغم اینکه قبلا این بحث ها را داشتیم و پیگیری کرده ایم، وظیفه خود می دانیم که حمایت از اهالی فرهنگ و هنر رسانه و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: جلسات مستمری با نهادهای امنیتی و قوه قضائیه داریم تا بتوانیم در حد توان به نیازمندان کمک کنیم. الحمدالله در این زمینه نهادهای امنیتی و قضایی همکاری بسیار خوبی دارند.

وی تاکید کرد: الحمدلله روند کار به گونه ای است که دوستان ما با استفاده از این دقت به رفع ابهامات از طریق گفتگو و حل مشکل در سطح جامعه کمک می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در یک سال گذشته حجم ارتباطات فرهنگی و گسترش تعاملات اقتصادی و فرهنگی را افزایش داده ایم و این موضوع را در همه کشورهای هدف از جمله کشورهای منطقه دنبال می کنیم. جهان اسلام، همسایگان و همچنین کشورهای آفریقایی.

اسماعیلی با گرامیداشت هفته بسیج گفت: سیاست دولت مردمی گسترش دیپلماسی فرهنگی و هنری است و در پناه این دیپلماسی موضوع اقتصاد فرهنگی از اولویت های وزارت فرهنگ و رهبری است.

دیدگاهتان را بنویسید