حمایت پارلمان از بمباران هوایی مواضع اسرائیل در اربیل


ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815768

یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با قرائت بیانیه 213 نماینده در حمایت از عملکرد سپاه گفت: تاخیر در پاسخ دشمن باعث گستاخی بیشتر آن می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روحولا مجانی فکر کرد یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه 24 اسفندماه) بیانیه 213 نماینده مجلس در حمایت از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«به نام خدای مهربان الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب و برآمده از متن ملت است بر اساس اصل 150 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از مقتدرترین نیروهای مسلح کشور است و در طول عمر پر برکت خود در 43 سال گذشته از جمله 8 سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و کمک به دولتها و ملتها در تکفیر جبهه مقاومت اسلامی برگ های زرین و پر افتخاری در تاریخ انقلاب و میهن عزیز نوشته است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از اقدامات قاطع و آموزنده سپاه پاسداران حمایت کامل داریم. قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت رژیم جنایتکار صهیونیستی در نقطه تهدید در اربیل نیز با پرتاب راکت‌های ایرانی در پاسخ به جنایات و جنایات صهیونیست‌ها مبنی بر نقض حریم اقتدار و پیشرفت کشور و شهادت پاسداران سرافراز مدافع حرم، با تاکید بر صلح، امنیت و محکومیت جهانیان اعلام می‌کنیم. حرکات شیطانی سبوعانه لهجه رژیم دروغین ما امنیت را ایجاد می کنیم ارتش ملی ایران و نیروهای مسلح مقتدر کشور از خطوط قرمز و خدشه ناپذیر ملت است و با اذعان به این واقعیت که تعویق پاسخ دشمن باعث گستاخی و اقدام متهورانه اخیر در چارچوب قانون می شود. متشکرم دولت، حفاظت و حفاظت مربوط به و حر «ما میهن عزیزمان را می شناسیم.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید