حملات موشکی به مواضع اسرائیل و آمریکا باعث شادی روح سربازان روحل شد.


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815288

حملات موشکی به مواضع اسرائیل و آمریکا باعث شادی روح سربازان روحل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، حجت الاسلام حسین جوشگانیان امشب در مراسم سالگرد شهدای شمال غرب در حسینیه امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) اظهار داشت: امنیت یکی از مهمترین نعمت های الهی بهای سنگینی دارد. و این بهای سنگین خون شهدای امنیت پایدار است.

وی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان قسم خورده با عذرخواهی و عذرخواهی مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب داشتند. تسلط نظام سلطه نیز از جانب مردم ایران بود که در اقلیت ارتش و سلاح در برابر آنها وجود داشت، اما آنچه عوامل تقویت کننده امنیت را برانگیخت، ایثار و از خودگذشتگی کسانی بود که خود را به خطر انداختند. امنیت برای تامین امنیت جامعه اسلامی و دینی.

سخنران برجسته حوزه علمیه گفت: امنیت برای جمهوری اسلامی ایران بسیار سخت بود، خانواده مانند کوه ایستاده بود اما مشکلات روحی زیادی برای خانواده شهدا به وجود آمد و باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

جوشقانیان گفت: از نظر قرآن کریم ایمان یکی از عوامل امنیتی است که باعث زیبایی اعضای خانواده و جامعه می شود. به برکت این باور مناطق عملیاتی هشت ساله دفاع مقدس ما گوشه ای از بهشت ​​بود. “

وی گفت: ایمان به قدری قوی بود که شهدا در کنار هم از زن، کودک، خانه، خانه و اموال عبور کردند و در راه دفاع از امنیت مرزها در راه جبهه انقلاب به شهادت رسیدند.

از نظر امام علی (ع) دومین عامل ایجاد امنیت فرهنگ جهاد و شهادت است و همه اقشار مختلف مردم معتقدند حاج قاسم مایه قوت کشور، رهبر، انقلاب و مردم است. حاج قاسم فرمودند احترام مردم به شما خاص است، دلیل آن چیست، گفت جهاد;

وی گفت: در گذشته نیز مدافعان امنیتی در پاسخ به شرارت دشمن به دو پایگاه اسراییل و آمریکا و سیا و موساد در اربیل پاسخ داده اند. هیچ کس در جهان جرات حمله به پایگاه های نظامی آمریکا را نداشت. مردی که می گفت تمام قلعه های کلیدی جهان را فتح و فعال خواهیم کرد.

جوشقانیان ادامه داد: جانشین جانشین امام خمینی(ره) حضرت آقا مدیر و سازماندهی است که با جسارت به دشمنان گفت اگر اشتباه کنید تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم. و آمریکا آنها را بزند و تهدید کند.

حاطب جوزه گفت: سومین عامل در تامین امنیت، انباشت نیرو است. اینکه می گویند باید جلوی ایران هراسی را در دنیا بگیریم اشتباه است. بعضی ها از ایران می ترسند. ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان.

شهیدان عباس عاصمی، محمود احمدی تبار، علی اکبر جمراسی، سید عبدالحسین موسوی نژاد، ولیله صحری و مهدی هبیر که در سال 1369 در سرداش به شهادت رسیدند.

شهیدان «سعید غلامی شهروز» متولد 1362، «روح الله شکارچی» متولد 1357 و «محمد سلیمانی» متولد 1361 که در آخرین روزهای سال 1390 در حین نجات سربازان از سنگرهای برفی در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور بخشی از کشور یخ زد و شهدای زیادی به آن پیوستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید