حمله استقلالی ها به یحیی با کلیدواژه گل

قبل از محرومیت نیکونام و در چند صحنه مشکوک، اعضای کادر فنی تیم خوزستان به تصمیمات داور مسابقه اعتراض کردند و در نهایت این اعتراضات با واکنش اعضای کادر فنی پرسپولیس و در نهایت داوری روبه رو شد. تیم مسابقه اما مدیر کادر فنی پرسپولیس پس از پایان این در نشست خبری این دیدار از کلمه ای استفاده کرد که به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد.

گل محمدی برای اتفاقات حاشیه ای در محوطه فنی نیمکت تیم فولاد از واژه لجن بازی استفاده کرد تا این موضوع به کلید واژه هواداران استقلال در حمایت از سرمربی تیم فولاد تبدیل شود.

هواداران استقلال که بسیاری از آنها پیش بینی کرده بودند که جواد نکونام به جای فرهاد مجیدی در تابستان امسال سکان هدایت تیمشان را بر عهده بگیرد و حتی اکنون نیز معتقدند اولین و نزدیکترین گزینه برای جانشینی ساپینتو، سرمربی پرتغالی تیمشان، سرمربی و کاپیتان استقلال در حمایت از جواد نکونام به گل محمدی حمله کردند.

حمله استقلالی ها به یحیی با کلیدواژه گل

هواداران استقلال با یادآوری برخی مشکلات از جمله اختلافات در دربی فصل گذشته به میزبانی پرسپولیس که یحیی گل محمدی به وسط زمین رفت و با داور جر و بحث کرد، رفتار خودش را به سرپوشان سرمربی تهران یادآوری کرد و معتقد بودند که اگر به فکر فرو رفت. تکنسین تیم خودش بود و هرگز به هافبک نرفت تا یقه داور را بگیرد. استقلالی ها نوشت: «آقای گل محمدی! لطفا به نکونام درس اخلاق ندهید!».

لازم به ذکر است؛ هواداران استقلال موضع شدیدی علیه یحیی گل محمدی گرفتند و با اشاره به نمونه های دیگر مشابه دربی دور برگشت فصل قبل حمایت کامل خود را از فولاد سرمربی استقلال اینگونه اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید