حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند!

پرسپولیسی ها با کنایه درباره بیرانوند نوشتند: این روزها هیچکس نمی داند که پرسپولیس سخت ترین روزهایش را می گذراند و البته انتظار نداشتیم فردی مثل علیرضا بیرانوند که حضورش در اروپا در حال حاضر و پیش از این حداقل بخشی از آن باشد. موفقیت و اوج خود را در تیم ملی و جام جهانی گذشته مدیون پرسپولیس است که چنین رفتار و رویه ای را در پیش بگیرد. او حق دارد شکایت کند، اما ما در مورد آن صحبت نمی کنیم. او اکنون در چنین شرایطی همان درآمد دلار و یورویی از خیریه پرسپولیس دارد و بیرانوند به کنفدراسیون فدراسیون فوتبال رفت تا تهدید کند که برای جلوگیری از صدور کارت به کنفدراسیون شکایت خواهد کرد. دروازه بان جدید پرسپولیس.»

پرسپولیس با اشاره به صحبت های چند روز اخیر ادامه داد: در چند روز اخیر سعی کردیم او را متقاعد کنیم تا به او مهلت بدهیم اما او قبول نکرد، هرچند می دانست مدیرعامل جدید پرسپولیس در میانه راه است. از بسیاری از مشکلات جدید در این زمینه. این کار انجام شده است و برای حل مشکلات مدتی طول خواهد کشید.»

حمله باورنکردنی باشگاه پرسپولیس به بیرانوند!

در این بیانیه که یادآور حمله رسانه ای پرسپولیس به فرشاد احمدزاده است، آمده است: او شانه بالا انداخت. علیرغم قرارداد، او از انجام تعهدات خود برای اجبار باشگاه به امضای قرارداد جدید خودداری کرد که هم از نظر تعداد و هم در بند جدایی افزایش یافت تا به طور منظم باشگاه را تحت فشار قرار دهد و در نتیجه پشتیبانی باشگاه را مجبور کرد که شرایط خود را در سایر موارد بپذیرد. بار. اینها حقایقی است که زمانی وانمود می شد متفاوت است و حقیقت از دید هواداران پنهان بود.

در پایان بیانیه با تکرار موضع قبلی آمده است: درخواست علیرضا بیرانوند در قبال بدهی های کلان و مشکلات مالی پرسپولیس عددی نیست. این پول را می دهیم، اما چرخ زمان می چرخد ​​و چه کسی می داند در دوران بارداری چه اتفاقی می افتد، اما خود بیرانوند به خوبی می داند که هر بار که مجبور به این کار شد، چگونه پرسپولیس و هوادارانش را تحت فشار قرار داد.

دیدگاهتان را بنویسید