حمله با چاقو به دانش آموز دختر

حمله با چاقو به دانش آموز دختر

روز جدید : مدیر دفتر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تایید حادثه چاقوکشی در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بر لزوم فعال‌تر شدن خدمات مشاوره‌ای در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

نورالدین سلطانیان گفت: متأسفانه یک دانشجو مورد اصابت چاقو قرار گرفت و دانشجوی ترم چهارم پرستاری پس از مشاجره دختر همکلاسی خود را با چاقو مجروح کرد.

وی افزود: مهاجم دانشجو دارای اختلال شخصیت بوده و پیش از این به مدت دو ترم از دانشگاه اخراج شده است. این فرد به دلیل اختلالات بدبینانه و پارانوئیدی به یکی از دانش آموزان کلاس مشکوک شد که این دانش آموز تخلفات خود را به کمیته انضباطی گزارش کرده است.

سلطانیان در خصوص وضعیت دانش آموز چاقو خورده توضیح داد: در حال حاضر وضعیت این دانش آموز بد نیست و تحت نظر و کنترل پزشکان قرار دارد، هرچند همچنان در بیمارستان بستری و تحت نظر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: برای پیشگیری از این گونه حوادث، دانشجویان دارای اختلال شخصیت و سابقه اخراج از دانشگاه نیاز به شناسایی و نظارت بیشتر دارند. این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حال رصد و پیگیری این موارد است.

سلطانیان ادامه داد: لازم است گروه های مشورتی در دانشگاه فعالیت بیشتری داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

دیدگاهتان را بنویسید