حمله به بازار پرسپولیس; نقل و انتقالات قرمز سودمند است

حمله به بازار پرسپولیس;  نقل و انتقالات قرمز سودمند است

با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر و محمدمهدی احمدی و پایان همکاری رسمی با حامد لک، نقل و انتقالات اوایل تابستان را آغاز کردند و اکنون برنامه جدید خود را در این راستا برنامه ریزی می کنند. پيگيري كردن.

در این بخش که احتمالا یک بازه زمانی 72 ساعته خواهد بود، مدیران باشگاه قصد دارند مذاکرات فشرده خود را برای عقد قرارداد با بازیکنان جدید و تمدیدهای مد نظر یحیی گل محمدی پیگیری کنند.

مذاکره مجدد با برنامه های افزودنی را شروع کنید
باشگاه پرسپولیس برای ادامه کار در این تیم قصد دارد با چند بازیکن مذاکره کند. افرادی مثل سیامک نعمتی، میلاد سرلک بالای سر این افراد هستند. سرلک مذاکرات اولیه را با این باشگاه انجام داد و باشگاه نیز در این زمینه به توافقات ضمنی دست یافته و بعید است به عنوان لژیونر به تمرینات خود ادامه دهد. سیامک نعمتی نیز در جلسه ای با باشگاه به توافق اولیه رسید و باید دید در نهایت این دو نفر با باشگاه به چه توافقی می رسند.

در مورد سایر بازیکنانی که برای تمدید باید بحث شود، ستاد هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است و باید دید وضعیت آنها چگونه خواهد بود.

بازگشت تیم ملی و آغاز جذب ستاره
پرسپولیس هم برای ملی پوشان برنامه ویژه دارد. سروش رفیعی و سعید صادقی هم اکنون در برنامه نهایی جذب این باشگاه هستند. با این حال آنها هم امید نورافکن را خواهند دید و باید دید راهی برای مذاکره با سپاهان پیدا خواهند کرد یا خیر.

سعید عزت الله و میلاد محمدی از جمله ملی پوشانی هستند که بحث حضورشان در پرسپولیس داغ شده است. البته شاید این باشگاه هم علاقه زیادی به جذب محمدحسین کنعانی زادگان دارد تا او را همسر مرتضی پورعلی گنجی در قلب خط دفاعی کند. انتقالی که البته با توجه به اینکه این مدافع تیم ملی قصد ادامه فوتبال در خارج از ایران را دارد و پیشنهاداتی نیز در دستان خود می بیند، بعید و شاید دست نیافتنی است.

میلاد محمدی دو فصل دیگر از قراردادش با آاک یونان باقی مانده و یکی از اعضای تقریبا فیکس این باشگاه است و بعید است مدیران پرسپولیس قبل از این انتقال کار آسانی داشته باشند. سعید عزت الله که بیشتر دوران فوتبالی خود را در خارج از ایران گذرانده است، احتمالاً قصد بازگشت ندارد و باید دید در نهایت وضعیت چگونه خواهد بود.

حمله به بازار داخلی؛ در انتظار شهبازادا
از بین بازیکنان بومی، پرسپولیس چند گزینه مدنظر دارد. سجاد شهبازاده مهمترین بازیکنی است که آنها می خواهند انتقال دهند. مهاجم سابق استقلال و حالا سپاهان که بعد از آقای گلی در لیگ بیستم هم مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت اما کار در اصفهان را انتخاب کرد، باید دید این بار چه شرایطی برای این انتقال فراهم می شود.

با دو مهره خارجی مذاکره کنید
پرسپولیس همچنین برنامه های خود را برای جذب مدافعان و مهاجمان در لیست بیگانگان قرار می دهد، در حالی که گزینه هایی برای بررسی شرایط نقل و انتقالات به باشگاه ارائه شده است. با این حال قطعا باشگاه با بازیکن خارجی به توافق می رسد و به احتمال زیاد این بازیکن در پست مهاجم و بزرگترین نقطه ضعف سرخپوشان در چند فصل اخیر قرار خواهد گرفت. در این بین اسامی زیادی مطرح شده است که به دلیل غیر رسمی بودن از ذکر نام آنها خودداری کرده ایم.

پایان نهایی نقل و انتقالات با جذب 5 مهره و جداسازی
پرسپولیس در حال حاضر قصد دارد به عنوان مدافع میانی، دفاع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم وارد بازار نقل و انتقالات شود.

اما مهمترین موضوع پایان همکاری با بازیکنان فصل قبل این تیم خواهد بود. افرادی مانند سعید آقایی، علیرضا ابراهیمی، رامین رضاییان، محمد شریفی، علی شجاعی، حامد لک، حامد پاکدل و عیسی آل کثیر احتمالا جایی در لیست فصل آینده باشگاه نخواهند داشت و باید دید برنامه چه خواهد شد. برای تقویت و جایگزینی آنها باشد. آنها تاکنون با خریدهای خود مانند دروازه بان، مدافعان میانی و جناحین هواداران این تیم را شگفت زده کرده اند و همه منتظر حرکت بعدی مدیران و کارکنان تیم نقل و انتقالات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید